English

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی:

موضوع تخریب مغازه معلول مراغه‌ای در مراجع قضایی تحت پیگیری است

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: هیچ‌گونه دستور قضایی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضایی برای تخریب مغازه معلول مراغه‌ای صادر نشده و موضوع تخریب در مراجع قضایی تحت پیگیری است.

موضوع تخریب مغازه معلول مراغه‌ای در مراجع قضایی تحت پیگیری است

به گزارش خبرگزاری موج از آذربایجان شرقی، موسی خلیل اللهی در رابطه با موضوع فیلم منتشره در فضای مجازی در رابطه با تخریب یک مغازه و انتساب آن به یک فرد معلول اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های انجام شده، ملک مذکور توسط شخص مالک مغازه و پس از اخذ مجوز تخریب از شهرداری انجام شده است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه دستور قضائی کتبی یا شفاهی از طریق دستگاه قضائی برای تخریب مغازه صادر نشده است، افزود: متأسفانه فیلم منتشره پس از چند روز از تخریب توسط مستاجرین با انگیزه شخصی ضبط و در فضای مجازی منتشر شده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: مغازه قدیمی متعلق به فرد معلول نبوده و تا به امروز هیچ‌گونه مدرکی مبنی بر مالکیت منافع مذکور که متعلق به شخص معلول باشد به دستگاه قضائی ارائه نشده است.

وی با بیان اینکه پیش از تخریب ارشادات لازم به مستاجرین به منظور انجام اقدامات مورد نیاز انجام شده بود، خاطرنشان کرد: به منظور پیگیری و بر حسب شکایت طرفین در رابطه با تخریب و تحریق عمدی و انتشار فیلم در فضای مجازی ، موضوع در مراجع قضائی مراغه در حال رسیدگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی