English

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی‌شهر خبر داد:

برگزاری ۳ کارگاه آموزشی کانون های قرآنی در خمینی شهر

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی‌شهر از برگزاری 3 کارگاه آموزشی برای مدیران کانون‌های قرآنی در خمینی شهر خبر داد.

برگزاری 3 کارگاه آموزشی کانون های قرآنی در خمینی شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید مهدی ابطحی  در خصوص فعالیت های انجام شده اتحادیه تشکل های قرآنی در شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: اتحادیه تشکل‌های قرآنی با توجه با شروع کرونا کم و بیش فعالیت‌های خود را انجام داده است.

وی از تاسیس اتحادیه در سال ۱۳۸۸ خبر داد و افزود: اتحادیه تشکل‌های قرآنی تا کنون فعالیت‌ها و برنامه های بسیاری در راستای اعتلای قرآن و فرهنگ قرآنی در کارنامه خود به ثبت رسانده است

این مقام مسئول در خصوص فعالیت‌ها ی اتحادیه توضیح داد: در مهر ماه امسال بیست و چهارمین مجمع عمومی اتحادیه تشکل های قرآنی در خمینی شهر برگزار شد  که به ترتیب آراء احسان جعفری پور، سید مهدی ابطحی، احمدخالقی، محمدحسین باقری، سید حسام ابطحی، محمدجواد حاجیان، خدادادی به عنوان اعضای اصلی و محمدمهدی لطفی و وحید کاظم نادر به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند، محمود عابدی نیز با 37 رای به عنوان بازرس اتحادیه تشکل های قرآنی انتخاب شد‌ند.

ابطحی همچنین در طول مدت ۴ ماه برگزاری ۲۰ جلسه توسط ریاست هیات مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی‌شهر حجت الاسلام جعفری پور با هدف برنامه ریزی برای فعالیت‌های اتحادیه و رفع نواقص و کاستی ها و تصویب برنامه های پیگیری شده توسط اعضا صورت گرفته است.

وی گفت: برگزاری سه کارگاه آموزشی توسط معاونت آموزش اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی‌شهر جهت افزایش اطلاعات و بالا رفتن سطح مربیان قرآنی کانون‌ها و محافل قرانی در زمینه های مختلف آموزش قرآن جزو فعالیت‌های اتحادیه به شمار می آید.

مدیرعامل اتحادیه تشکل های قرآنی افزود: به مناسبت هفته نوجوان دو محفل انس با قرآن برای نوجوانان دختر و پسر با رویکرد نوجوان و قرآن و تجلیل از مقام آوران استانی و کشوری مسابقات قرآن در رشته های مختلف از جمله حفظ در استان مبارک امامزاده سید محمد مختص نوجوانان پسر و دارالقرآن اهلبیت (ع)جهت نوجوانان دختر برگزار شد.

ابطحی اظهار داشت: مسابقات و همایش‌های قرآنی در شهرهای مختلف شهرستان همزمان با دومین سالگرد ملکوتی سرداردل ها حاج قاسم سلیمانی از دیگر برنامه های کانون ها است که با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآنی شهرستان خمینی‌شهر برگزار شده است و  امسال بیش از ۵۰ نوجوان در رده‌های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال موفق به حفظ قرآن شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه