English

افشین داوری:

اعلام بیش از ۱۱۰۰ برنامه ورزش و جوانان استان در دهه فجر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: امروز جوان انقلابی ما چهل و سه ساله است و پیش روی خود فرزندانی دارد که باید آنها را انقلابی تربیت کند و نباید بگذاریم قهرمانان پوشالی جایگزین آنها شوند.

اعلام بیش از ۱۱۰۰ برنامه ورزش و جوانان استان در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، افشین داوری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: قهرمانان واقعی ما رزمندگان و شهدایی بودند که این دهه بزرگ را رقم زدند و نباید بگذاریم قهرمانان پوشالی جایگزین آنها شوند.

داوری در ادامه این سخنان افزود: امروز جوان انقلابی ما چهل و سه ساله است و پیش روی خود فرزندانی دارد که باید آنها را انقلابی تربیت کند و باید نسل جوان را با آرمان ها آشنا ساخته و دستاوردهای  بزرگ این انقلاب را برایشان بیان کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی همچنین با اشاره به ارزش والای شهدا یادآور شد: در این ایام پاسداشت خانواده محترم ایثارگران جانبازان و شهدا از وظایف ما و به گردن ما است.

وی تاکید کرد: امروز راه امام و جریان انقلاب با حضور مقام معظم رهبری و با قدرت ادامه دارد و این تکلیف بر گردن ما است که با کمک نیروهای انقلابی، برنامه های غنی از فرهنگ و عجین شده با آرمان های امام را به نسل جدید جوانان و ورزشکاران معرفی کنیم.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی متذکر شد: بیش از ۱۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت فجر چهل و سوم برگزار می شود که از جمله آن می توان به غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معرز شهدا و جانبازان،  همایش و جشنواره های ورزشی، طراحی و نشر پوستر و موشن گرافی ورزشی است.

داوری در ادامه این برنامه ها اضافه کرد: رژه ماشین های کلاسیک و موتورهای سنگین، برگزاری کارگاههای فرزندآوری و ازدواج آسان، مسابقات کارکنان دولت و تجلیل از علمداران ورزشی عفاف و حجاب و ... اشاره کرد که با رعایت موازین بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونای خراسان رضوی  اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه