English

آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی؛

طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت‌های به روز و خاص باشند/تربیت نیروهای موثر برای آینده انقلاب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان: طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت‌های به روز و خاص باشند، تربیت نسل حاضر دارای پیچیدگی‌های مختص به خود است و با یک ساعت کار تربیتی نمی‌توان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد.

طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت‌های به روز و خاص باشند/تربیت نیروهای موثر برای آینده انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج همدان، آیت الله حبیب اله شعبانی موثقی  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  روز چهارشنبه در همایش توانمندسازی ائمه جماعت مدارس همدان با اشاره به  حضور طلاب و مبلغان در مدارس، با تاکید بر اینکه طلاب فعال در مدارس باید دارای مهارت‌های به روز و خاص باشند، افزود: تربیت نسل حاضر دارای پیچیدگی‌های مختص به خود است و با یک ساعت کار تربیتی نمی‌توان به نتیجه مورد نظر دست پیدا کرد.

وی افزود:‌ در سال‌های گذشته در طرح‌امین با مشکلاتی روبرو بودیم که با حضور مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان و همت آیت الله موسوی اصفهانی این مسائل پیگیری و کمبودها جبران شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه عدالت یعنی ورود اجتماعی و حضور در بستر اجتماعی، گفت: امروز باید برای آینده انقلاب و جامعه اسلامی نیروهایی مؤثر و تأثیر گذار را تربیت کنیم.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه برگزاری چنین جلساتی باید استمرار داشته باشد، ادامه داد: اگر طلبه‌ای بنای خدمت به دین خدا را دارد، یکی از بهترین بسترها برای تحقق این هدف آموزش و پرورش است.

وی افزود: یکی از بهترین جاهایی که می‌شود کار تربیتی در آن انجام داد و به نسل آینده انقلاب خدمت کرد، آموزش و پرورش و مدارس است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اینکه در هدایت گری‌ها حتی اگر یک نوجوان را هم دست گیری کردید موفق هستید، اظهار داشت: نباید این طور تصور شود که در کار تربیتی باید نسبت به همه دانش آموزان موفق باشیم.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه در این مسیر ناامیدی معنا ندارد، افزود: باید تمام تلاش خود برای تربیت و فعالیت تربیتی نسبت به همه دانش آموزان را مورد توجه قرار دهیم اما سختی‌های راه نباید مانعی برای این کار باشد.

وی با اشاره به روایتی از حضرات معصومین (ع) مبنی بر اینکه "گاهی خداوند دینش را با افرادی تقویت می‌کند که خود آنها هیچ نصیبی از دین ندارند"، گفت: این زنگ خطری برای همه ما است که نکند روزی با وجود آنکه خود مبلغ دین هستیم، اما از دین الهی بهره نبریم و لازم است تا در خلوت خود عهد ببندیم تا همیشه برای خدا کار کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه همه ما ادامه دهنده مسیر امام خمینی‌ها و علامه حلی ها هستیم، گفت: خوب است که از ظرفیت ایام پیش رو و مناسبت‌های ماه رجب بهترین استفاده را برای دست‌یابی به این اهداف ببریم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه