English

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان مطرح کرد:

قانون رسیدگی به دارایی مدیران و مسئولان/عدالت خواهی باید مطالبه عمومی شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان ضمن اشاره به قانون رسیدگی به دارایی مدیران و مسئولان، از عدالت خواهی که باید مطالبه عمومی شود، سخن گفت.

قانون رسیدگی به دارایی مدیران و مسئولان/عدالت خواهی باید مطالبه عمومی شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثق،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان  در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به آیین نامه اجرایی قانون «رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران» اظهار داشت: از این آیین نامه و قانون حمایت می کنیم چرا که موجب جلب اعتماد عمومی خواهد شد.

 

شفافیت در دارایی مدیران و مقامات

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه این آیین نامه در پی شفافیت و اقدامات پیشگیرانه بعد از ۱۴ سال اجرایی شده است خاطرنشان کرد: قانون رسیدگی به اموال مسئولان در زمینه افزایش شفافیت جامعه و اعتماد عمومی به کارگزاران نظام کمک زیادی می‌کند.

وی با بیان اینکه برخی از مسئولان دارای ثروت های زیادی هستند گفت: باید شفافیت ایجاد شود تا فاصله طبقاتی نیز کمرنگ تر شود.

حجت الاسلام شعبانی موثق خاطرنشان کرد: خواسته مردم این است که مشخص شود ثروت مسئولان از کجا آمده است؟

خطیب جمعه همدان عنوان کرد: از قوه قضائیه باید برای این کار تقدیر و تشکر کرد که بعد از چندین سال قانون رسیدگی به اموال مسئولان را ابلاغ کرده است.

حجت الاسلام شعبانی موثق با تاکید بر اینکه عدالت خواهی باید مطالبه عمومی شود ادامه داد: مطالبه مردم و حمایت رسانه ها از این مهم، ضروری است.

وی با اشاره به سالگرد ترور مقام معظم رهبری گفت: ایشان ذخیره الهی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ۳۰ سال مقتدرانه این کشتی را در راه صحیح هدایت کردند و مسیر حرکت ایشان همان مسیر حرکت امام خمینی (ره) است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی گفت: ۹۰ درصد آب کشور در بخش کشاورزی صرف می شود که باید توجه بیشتری به این موضوع شود.

حجت الاسلام شعبانی موثق افزود: میانگین مصرف آب و برق در کشور بالا است در حالی که میانگین مصرف سرانه آب جهان در سال ۱۵۰ متر مکعب است این رقم در کشور ما ۳۰۰ مترمکعب است.

وی با بیان اینکه ۲ برابر مردم دنیا مصرف آب و برق داریم افزود: برای تولید هر کیلو سیب زمینی ۳۰۰ لیتر آب مصرف می شود که نیازمند مدیریت مصرف و تولید در بخش کشاورزی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به آیین نامه اجرایی قانون «رسیدگی به دارایی مقامات، مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ایران» اظهار داشت: از این آیین نامه و قانون حمایت می کنیم چرا که موجب جلب اعتماد عمومی خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه