English

علی جلوه گر:

برگزاری دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: این دو نمایشگاه چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته به همراه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت است.

برگزاری دو نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی جلوه گر معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خبری اعلام کرد: چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، زمین شناسی و صنایع وابسته به همراه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

جلوه گر در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: این نمایشگاه از پنجشنبه، ۱۴ بهمن ماه در سالن‌های فردوسی و مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد  همچنین ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه دستاوردها در بخش‌های مختلف صنایع مادر، معادن و صنایع وابسته است.

وی در ادامه اظهار کرد: مجموعا ۱۰۰ شرکت در این دوره از نمایشگاه حضور دارند که تعداد مشارکت‌کنندگان داخل خراسان رضوی ۸۰ شرکت است و همچنین ۲۰ شرکت از استان‌های تهران، اصفهان، مرکزی، گلستان، کرمان، کرمانشاه، همدان، خراسان شمالی و جنوبی نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

معاون نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد تصریح کرد: مشارکت‌ کنندگان در این دوره از نمایشگاه در زمینه‌هایی همچون معدن، صنایع معدنی ، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، فلزات، فولاد، آلومینیوم، آهنگری و ریخته‌گری، قالب‌سازی و صنایع نسوز، اتوماسیون صنعتی، ماشین‌آلات صنعتی، ابزار آلات، صنایع پیشرفته، خدمات فنی‌ومهندسی و مشاوره‌ای و سرمایه‌گذاری صنعتی فعالیت دارند.

جلوه گر در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد: به همین منظور علاقه‌مندان و متخصصان می‌توانند از تاریخ ۱۴ لغایت ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۰ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه