English

علی جلوه:

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در مشهد

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در سالن‌های مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد و در مساحتی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی جلوه مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد در خبری اعلام کرد: دوازدهمین نمایشگاه تخصصی فرش دستباف همزمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره و گوهرسنگ با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در مشهد برگزار می‌شود.

جلوه در ادامه این خبر اضافه کرد: این نمایشگاه با هدف نمایش دستاورد‌های صنعت فرش دستباف کشور در سالن‌های مفاخر نمایشگاه بین‌المللی مشهد و در مساحتی به وسعت ۵۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد افزود: در این دوره از نمایشگاه تعداد ۲۵ شرکت حضور خواهد داشت که از این تعداد سهم مشارکت‌کنندگان داخل استان ۱۵ شرکت است. همچنین ۱۰ شرکت دیگر از استان‌های تهران، خراسان شمالی، قم و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این شرکت‌کنندگان در زمینه‌های تولید فرش دستباف ، محصولات و مواد اولیه تولید فرش و تابلو فرش فعالیت می‌کنند و زمینه‌هایی برای حضور رئیس اتحادیه و انجمن‌های مرتبط با صنعت فرش دستباف استان و کشور نیز در این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار کرد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مبادی ورودی سالن‌ها و تب‌سنجی انجام برپا می‌شود و همچنین مسیر بازدیدکنندگان در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه در حال ضدعفونی مداوم خواهد بود.

جلوه در خاتمه یادآور شد: این نمایشگاه ساعت ۱۸ پنجشنبه، ۹ دی ماه، افتتاح می‌شود و با توجه به تخصصی بودن این نمایشگاه متخصصان کشور می‌توانند از تاریخ ۹ لغایت ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۶ الی ۲۱ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی