English

رامین صادقی خبر داد:

بازرسی بیش از ۳۱ هزار واحد نانوایی در اردبیل

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: طی یک سال اخیر بیش از 31 هزار واحد نانوایی در سطح شهرستان اردبیل مورد بازرسی قرار گرفته است.

بازرسی بیش از 31 هزار واحد نانوایی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، رامین صادقی ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه شورای آرد و نان شهرستان اردبیل گفت: از بهمن 1399 تا بهمن ماه سالجاری 31 هزار و 169 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح شهرستان اردبیل توسط اکیپ های بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شده است.

وی افزود: در این خصوص 2 هزار و 670 پرونده تخلف صنفی به علت کم فروشی و عرضه خارج از شبکه به ارزش 14 میلیارد و 163 میلیون و 476 هزار 405 ریال جهت بررسی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان اردبیل معرفی شده اند .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل می گوید: برای ارائه خدمات متناسب در حوزه آرد و نان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی از واحدهای صنفی و یا نانوایان با سامانه ارتباطی 124 سازمان صمت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.

صادقی گفت: در تامین آرد مورد نیاز نانوایان در سطح استان و رفع مشکل احتمالی در تامین نان شهروندان هیچ مشکل و کمبودی در سطح استان وجود ندارد و در صورت نیاز آرد مازاد بر مصرف تامین و برای ارائه خدمات به واحدهای پخت نان تزریق خواهد شد.

به گفته وی واحدهای نانوایی در سطح استان موظفند با رعایت ساعات پخت نان که از طرف اتحادیه اعلام شده به پخت نان اقدام و با بازرسان همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: باید با آرد اختصاص یافته به هر نانوایی نان پخت شود و با متخلفان عرضه خارج از شبکه برخورد جدی صورت می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه