English

محمد سلطانی:

خراسان رضوی ۱۲ هزار مشترک غیر مجاز آب شرب را دارا است

معاون خدمات امور مشترکین آبفای خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین مشترکین غیر مجاز واحد‌های بودند که دارای فضای سبز و برای آبیاری درختان از آب شرب استفاده می‌کردند.

خراسان رضوی ۱۲ هزار مشترک غیر مجاز آب شرب را دارا است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد سلطانی معاون خدمات امور مشترکین آبفای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: شناسایی ۱۲ هزار مشترک غیر مجاز آب شرب در خراسان رضوی انجام شده است.

سلطانی در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: از این تعداد طی ۹ ماه ۸ هزار مشترک تعیین تکلیف و تعداد ۳۸۰۰ مشترک دیگر هم به مشترکین مجاز تبدیل شده اند .

معاون خدمات امور مشترکین آبفای خراسان رضوی همچنین اظهار کرد: بیشترین مشترکین غیر مجاز واحد‌های بودند که دارای فضای سبز و برای آبیاری درختان از آب شرب استفاده می‌کردند .

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب یکی از شرکت‌های زیان ده است به طوری که هزینه یک متر مکعب آب شرب برای این اداره ۲ هزار تومان هزینه دارد، ولی آب بهای یک مترمکعب برای مصرف کننده ۱۱۵۰ تومان است.

سلطانی با تاکید بر الگوی صحیح مصرف یادآور شد: هر کدام از ما اگر در مصرف آب فقط  ۱۰ درصد صرفه‌جویی کنیم همه مشترکان از نعمت آب شرب بهره‌مند خواهند شد.

جعفر تمیز ریس امور آب شهرستان زبرخان نیز عنوان کرد: امور آب شهرستان زبرخان در ۶ بهمن ماه سال ۹۹ از نیشابور جدا و مستقل گردید این شهرستان دارای چهار شهر خرو. قدمگاه. درود واسحاق آباد و دارای ۵۲ روستا با ۲۵۶۰۰ مشترک است  و در  این یکسال ۲۲ طرح با ۸ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان اجرا شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی