English

آبفای استان اصفهان در قالب «پویش بانوی آب» برگزار می کند؛

فراخوان نگارش مقاله با موضوع «وسواس در مصرف آب»

فراخوان دریافت مقاله با موضوع وسواس در مصرف آب در قالب «پویش بانوی آب» از سوی آبفای استان اصفهان منتشر شد.

فراخوان نگارش مقاله با موضوع «وسواس در مصرف آب»

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کارشناس مسئول ارتباط با رسانه آبفای استان اصفهان گفت: وسواس شست و شو یکی از شایع ترین اختلال های وسواسی است که علاوه بر آزار فرد وسواسی و خانواده اش، سرانه مصرف آب شرب آن خانوار را نیز به شدت افزایش می دهد.

مهسا آستانه تولید محتوای علمی را یکی از رویکردهای آبفای استان اصفهان عنوان کرد و افزود: هدف از این فراخوان به دست آوردن داده های علمی برای مشترکینی است که به وسواس در مصرف آب مبتلا هستند. 

وی گفت: افراد متخصص و دانشجویان رشته های روان شناسی، روان پزشکی و جامعه شناسی می توانند در محورهای «انواع وسواس در مصرف آب »، «روش های درمان وسواس در مصرف آب»، « نحوه گفت و گو، مذاکره و اقناع افراد مبتلا به وسواس در مصرف آب»، «وسواس در مصرف آب و ویروس کرونا»، «مدیریت رفتار و کاهش مصرف آب»، «نقش افکار ناکارآمد و خطاهای شناختی در مصرف زیاد آب» مقاله های خود را ارسال کنند.

آستانه مهلت زمان ارسال آثار را 15 دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: مقالات توسط افراد متخصص داوری می شود و در همایش علمی که هفته نخست بهمن ماه و همزمان با هفته گرامیداشت مقام زن برگزار خواهد شد، از مقالات برتر تقدیر به عمل می آید.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند مقالات خود را به صورت فایل word یا pdf  در فضای مجازی به شماره 09380952405 همراه با مشخصات کامل از قبیل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و نشانی دقیق پستی، ارسال کند؛ همچنین برای کسب اطلاعات در خصوص نحوه نگارش مقاله به آدرس https://b2n.ir/f19707 مراجعه کرده و با دبیرخانه «پویش بانوی آب» به شماره تلفن 32204014-031 تماس حاصل کنند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه