English

نخستین مرحله توزیع لوازم ضروری خانگی بین سیل زدگان شرق استان هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از نخستین مرحله توزیع لوازم ضروری خانگی از مساعدت بنیاد مستضعفان بین خانواده های آسیب دیده ناشی در شهرستان میناب خبر داد.

نخستین مرحله توزیع لوازم ضروری خانگی بین سیل زدگان شرق استان هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداد هرمزگان در این خصوص اظهارداشت: نخستین مرحله توزیع کالا از لوازم ضروری خانگی در مناطق سیل‌زده از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان برای جبران خسارت سیل به مددجویان کمیته امداددر شهرستان‌ میناب استان هرمزگان انجام شد.

تراهی به مساعدت 24 میلیارد تومانی بنیاد مستعضفان اشاره و افزود: کالاهای اساسی زندگی در این مرحله شامل: کولر، یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، فرش ، پتو و بخاری بوده است که بین خانواده های شناسایی شده از خسارت سیل استان در شهرستان میناب توزیع گردید.

این مقام مسئول یادآور شد: با هماهنگی مجموعه نهادهای خدمت‌رسانی، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حمایتی به دنبال این هستیم که ان‌شاءالله بتوانیم یک عدالت توزیعی در بحث ارائه خدمت به خانواده‌های خسارت‌دیده در مناطق سیل‌زده شرق استان داشته باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: با همکاری قرارگاه پیامبر اعظم(ص) بالغ‌بر 10 هزار قلم کالای اساسی زندگی به چهار هزار و 676 خانوار در مناطق آسیب دیده از سیل اخیر تا پایان ماه جاری توزیع می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه