English

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی:

سفرهای استانی مسئولان، مصداقی برای تعبیر "طبیب دوّار بطبّه" است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: خداوند را شاکریم که در دوران کنونی، این تأکید مدیریتی در خصوص سفرهای استانی مسئولان محقق شده و ان‌شاءالله این سفرها موجب گشایش بهتر و فعال‌تر در کارهای مردم شود.

سفرهای استانی مسئولان، مصداقی برای تعبیر "طبیب دوّار بطبّه" است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی  در سخنانی در دیدار با رییس قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: سفرهای استانی مسئولان و رؤسای قوای مجریه و قضاییه مصداقی برای تعبیر «طبیب دوّار بطبّه» است.

حجت‌الاسلام‌ مروی این سخنان را در دیدار رییس قوه قضاییه و اعضای شورای عالی قضایی که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار خراسان رضوی و جمعی از علمای برجسته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی بیان کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به سفرهای استانی مسئولان و لمس مشکلات مردم از نزدیک توسط تصمیم‌گیرندگان تأکید داشته اند.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین اضافه کرد: خداوند را شاکریم که در دوران کنونی، این تأکید مدیریتی در خصوص سفرهای استانی مسئولان محقق شده و ان‌شاءالله این سفرها موجب گشایش بهتر و فعال‌تر در کارهای مردم شود.

حجت‌الاسلام‌ مروی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب اسلامی در خصوص از بین رفتن فاصله میان مسئولان و آحاد مختلف جامعه نیز خاطرنشان کرد: کاهش فاصله و ارتباط بی‌واسطه مسئولان ارشد با مردم موجب کسب اطلاعات دقیق‌تر از مشکلات شده و ذهنیتی روشن از معضلات به آنها برای تصمیم‌گیری‌های بهتر و مؤثرتر می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه