English

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای:

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات مجموعه قضایی خراسان رضوی

رییس قوه قضائیه بیان کرد: برای حل مشکلات داخلی مجموعه قضایی در استان از نظر کمبودها، استاندار این استان با روحیه انقلابی قول کمکهایی در حد مقدور را داده‌ است.

تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات مجموعه قضایی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رییس قوه قضائیه در سخنانی عنوان کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان برای رفع مشکلات قضایی از جمله برخی مشکلات اداری، تامین تجهیزات و امکانات و ساختمان زندانها در استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای این سخنان را در جمع‌بندی سفر ۲ روزه خود و معاونانش به استان خراسان رضوی بیان کرد و در ادامه اضافه کرد و گفت: این مبلغ علاوه بر اعتبارات ملی و جاری طی سه سال اختصاص خواهد یافت تا بخشی از مشکلات این مجموعه رفع شود.

رییس قوه قضائیه همچنین متذکر شد: برخی ساختمانهای زندان و پزشکی قانونی در این استان از نظر مکان و تجهیزات نامناسب هستند و برای مردم مشکلاتی ایجاد کرده‌اند که امیدواریم با همت مسوولان استانی این مشکلات رفع شود.

وی در ادامه یادآور شد: برای حل مشکلات داخلی مجموعه قضایی در استان از نظر کمبودها، استاندار این استان با روحیه انقلابی قول کمکهایی در حد مقدور را داده‌ است.

حجت الاسلام محسنی اژه‌ای اظهار کرد: سفرهای استانی قوه قضائیه در سالهای اخیر یک روزه بود اما به خاطر اهمیت مشهد و خراسان رضوی و پذیرابودن سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر و مسافر داخلی و خارجی، این سفر ۲ روزه شد تا بیشتر بتوانیم به اهداف خود برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه