English

سرپرست میراث‌ فرهنگی مازندران مطرح کرد:

بررسی ۹۹ پروژه گردشگری متقاضی تسهیلات مازندران

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران داشت: 99 پروژه گردشگری متقاضی تسهیلات در کمیته فنی اعتبارات بند الف قانون بودجه سال 1400 کل کشور بررسی می‌شود‌.

بررسی 99 پروژه گردشگری متقاضی تسهیلات مازندران

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، مهدی ایزدی با اشاره به برگزاری اولین جلسه کمیته فنی اعتبارات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کل کشور در سالن اجتماعات اداره کل با حضور مدیران و معاونان ادارات کل و بانک‌های عامل، اظهار داشت: در این جلسه 99 پرونده تسهیلاتی به ارزش 130 میلیارد تومان در حوزه‌های گردشگری، ایجادی، استانداردسازی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی و صنایع‌دستی بررسی می‌شود.

وی با تأکید بر سهم ناچیز استان از این اعتبارات، ادامه داد: از آنجایی‌که سهم‌بندی استان‌ها بر چارچوب نرخ بیکاری 2.8 درصد در استان مازندران است با پیگیری‌هایی که از طریق وزارتخانه خواهیم داشت تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات ملی هم برای سایر طرح‌های نیمه‌تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 30 درصد هم جذب منابع داشته باشیم.

سرپرست اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: در حال حاضر منابع تبصره 18 در حوزه صنایع‌دستی با صندوق کارآفرین امید و طرح‌های حوزه گردشگری طی تفاهم‌نامه منعقد شده از سوی وزارت با بانک توسعه تعاون و بانک دی نهایی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه