English

راستی آزمایی میزان مصرف آرد در نانوایی های شهرستان حاجی‌آباد انجام می شود

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری حاجی آباد گفت: بهبود کیفیت نان و رعایت موارد بهداشتی همواره در بازرسی ها مدنظر قرار گیرد.

راستی آزمایی میزان مصرف آرد در نانوایی های شهرستان حاجی‌آباد انجام می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، بهنام کریمی معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری حاجی آباد در نشست شورای آرد و نان با بیان اینکه برای تولید نان هزینه های زیادی می‌شود، اظهار داشت: برای بهبود کیفت نان ورعایت ضوابط بهداشتی توسط نانوایی ها باید نظارت مستمری داشته باشیم.
کریمی گفت: یکی از دغدغه های مهم در بازدید از واحد‌های نانوایی راستی آزمایی میزان مصرف آرد آنها است که علی رغم گلایه نانوایی ها از کم بودن سهمیه تخصیصی آنها، اقبال برای فروش آرد خارج از عرضه نیز زیاد است.
وی عنوان کرد: راستی آزمایی از میزان مصرف آرد در نانوایی ها در سطح روستاها با همکاری ناحیه مقاومت بسیج انجام تا کمبودها و موارد تخلف شناسایی شوند.
کریمی گفت: متولیان مربوطه میزان گندم سهمیه شهرستان را پیگیری کنند.
معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری حاجی آباد با اشاره به اینکه در صدور مجوزها باید پراکندگی و تراکم جمعیت هر منطقه‌ مشخص باشد، افزود: سهمیه نانوایی ها که غیرفعال هستند به نانوایی های دیگر تخصیص داده می شود تا نان مورد نیاز مردم را تامین کنند.
گفتنی است در این نشست درخواست‌های اخذ مجوز نانوایی و همچنین جابجایی برخی از واحدهای نانوایی، جا به جایی کارخانه آرد و ظرفیت ذخیره گندم در سیلو مورد بحث قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه