English

برگزاری مراسم اعتکاف بستگی به شرایط کرونایی دارد

رییس سازمان تبلیغات گفت: برگزاری مراسم اعتکاف بستگی به شرایط کرونایی دارد.

برگزاری مراسم اعتکاف بستگی به شرایط کرونایی دارد

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام محمد قمی روز پنجشنبه در «نشست هم اندیشی مدیران مردمی اعتکاف کشور» در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم، افزود: ستاد مرکزی اعتکاف در توسعه کمی و کیفی این سنت مذهبی طی سالهای اخیر تاثیرات مثبت زیادی برجای گذاشته است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: تلاش سازمان تبلیغات بر این است که اعتکاف رجبیه و رمضانیه با شکوه و کیفیت بالاتری در سطح کشور برگزار شود.

قمی یادآور شد: باید دانش فنی و تجربه چهار دهه اخیر کشور در برگزاری آیین مذهبی و سنت دینی اعتکاف را به نحو شایسته ای کاربردی کرده و از آن استفاده عملیاتی کرد.

وی خاطرنشان کرد: دفاتر هنری سازمان در سطح کشور تبلیغات اعم از خبرگزاری، حوزه های هنری و سایر معاونت ها در خدمت توسعه فرهنگ اعتکاف خواهد بود.

قمی تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری آیین مذهبی و سنت اعتکاف در شهرستان و مناطق کم برخودار حمایت می کند تا این آیین با قوت در تمام شهرهای کشور برگزار شود.

نشست یک روزه هم اندیشی مدیران مردمی اعتکاف کشور با حضور مسوولان استانی این ستاد و پیام تصویری آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم در حال برکزاری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه