English

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبرداد؛

تحقق ۹۰ درصدی ثبت اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات آبفای اصفهان در سامانه نجما

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با تحقق 90 درصدی برنامه های تدوین شده GIS در سال 1400 از 45 نفر از کارشناسان GIS آبفای استان اصفهان تقدیر شدند.

تحقق 90 درصدی ثبت اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات آبفای اصفهان در سامانه نجما

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی قبادیان با بیان این که دسترسی به اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات آبفای استان اصفهان در سامانه نجما امکان پذیرشده است تصریح کرد: هم اکنون 100 درصد اطلاعات مکانی و توصیفی چاه ها، 100 درصد مخازن آب، 95 درصد ایستگاه های گندزدایی و ایستگاه های پمپاژ آب، بیش از 90 درصد فشار شکن ها و شیرهای آتش نشانی ، بیش از 90 درصد کنتورهای حجمی و نزدیک به 80 درصد دستگاه های دبی سنج در سامانه نجما وجود دارد.

وی با اشاره به  پیاده سازی سناریوی تدوین شده اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات در سامانه نجما در سال جاری گفت: عملیات به روز رسانی  اطلاعات مکانی محدوده شهرها، تکمیل اطلاعات مکانی و توصیفی تاسیسات از جمله چاه ها، مخازن، ایستگاه های پمپاژ، تصفیه خانه های آب و فاضلاب و شیرخانه ها در شهرها و روستاها در سامانه نجما  پایان یافته است و به روز رسانی اطلاعات مکانی مربوط به شیرهای آتش نشانی، کنتورهای حجمی و شیرهای فشار شکن شهری نیز در دستور کار قرار دارد.

قبادیان با بیان این که در سال جاری ثبت محدوده مکانی روستاها نیز در سامانه نجما انجام شد، افزود: امسال اطلاعات مکانی شیرهای آتش نشانی، کنتورهای حجمی و شیرهای فشار شکن روستایی و همچنین اطلاعات حوادث آب روستایی در سامانه نجما ثبت شد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به فعالیت های دیگر این بخش که در حال انجام است پرداخت و اظهار داشت: ثبت اطلاعات مشترکین جدید ازتاریخ 15 آذر ماه 1400 در سامانه نجما و به روز رسانی GIS شبکه آب و فاضلاب و مشترکین در مناطقی که GIS  آن قبلا انجام شده است نیز در حال اجراست.

آبفا اصفهان (1)

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه