English

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان:

بهره مندی بهینه از منابع راه برون رفت از چالش هاست

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان بر بهره مندی بهینه از منابع به منظور برون رفت از چالش ها و دسترسی پایدار مردم به خدمات تاکید کرد.

بهره مندی بهینه از منابع راه برون رفت از چالش هاست

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان،  مجتبی قبادیان در نشست اعضای کمیته بهره وری آبفای استان اصفهان گفت: با نوآوری، خلاقیت و ارائه ایده های جدید می توان بهره وری از منابع را افزایش داد و بر کاستی های موجود غلبه کرد.

وی با بیان این که آبفای استان در سال های اخیر استفاده حداکثری از منابع را سرلوحه کار خود قرار داده و به رغم محدودیت منابع آبی و مالی، همچنان خدمات خود را به صورت مستمر ربه مردم عرضه می کند، افزود: به همین دلیل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، سال گذشته در ارزیابی مستندات بهره وری که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد، در میان 64 دستگاه اجرایی موفق به کسب سطح عالی شد.

معاون منابع انسانی و تحقیقات آبفای استان اصفهان با بیان این که با بهره مندی از نیروی کار متخصص، متعهد و فعال می توان بر محدودیت ها غلبه نمود، تصریح کرد: تامین و توسعه مستمر خدمات آب و فاضلاب که جزو نیازهای ضروری همه قشرهای جامعه است تنها با تکیه بر توان و دانش نیروی انسانی متبحر و کارآمد میسر می شود.

قبادیان بر اهمیت بهروه وری و اثر بخشی فعالیت های نیروی کار تاکید کرد و اظهار داشت: آموزش شغلی مستمر، ایجاد زمینه های مناسب برای بروز خلاقیت های مدیران وکارکنان، وجدان کاری و انضباط اجتماعی در انجام وظایف محوله و فراهم کردن شرایط پیشرفت شغلی، موجب بهره وری نیروی کار می شود.

وی افزود: با توجه به ابلاغ شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، استانداری و سازمان برنامه و بودجه جهت تشکیل کمیته بهره وری در شرکت های خدمات رسان، این کمیته از سال 1394 با مشارکت  15 نفر از معاونت ها و مدیریت های مختلف شرکت تشکیل شد و تاکنون سعی کرده با بهره گیری از روش های نوین، سطح بهره وری در شرکت و ارائه خدمات مطلوب به مردم را افزایش دهد.

 قبادیان فعالیت این کمیته را مطابق با ماده پنجم قانون برنامه چهارم توسعه و با توجه به الزامات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در زمینه لزوم پی گیری فعالیت های ارتقای بهره وری دانست و گفت: در چند سال اخیر کمیته بهره وری آبفای استان اصفهان با تجزیه و تحلیل روند فعالیت بخش های مختلف و ارزیابی شاخص های بهره وری در خصوص پیشبرد اهداف شرکت، راهکارهای خوبی را پیشنهاد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه