English

مجتبی قبادیان خبر داد:

تقدیر از برترین های فراخوان انتخاب شعار سال ۱۴۰۰ آبفای اصفهان

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: 16 نفر کارکنان آبفای استان اصفهان به دلیل ارائه بهترین پیشنهادها در خصوص شعار سال 1400 شرکت، تقدیر شد.

تقدیر از برترین های فراخوان انتخاب شعار سال 1400 آبفای اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مجتبی قبادیان اظهار کرد: در سامانه نظام پیشنهادات ویژه فراخوان انتخاب شعار  سال 1400  آبفای استان اصفهان، بیش از 420 پیشنهاد توسط 165 نفر از کارکنان ارائه و ثبت شد.

وی افزود: آبفای استان اصفهان امسال نیز همچون گذشته، با توجه به رویکرد ارائه خدمات به مردم در شهرها و روستاها، "حفظ ارزش آب، ارتقای دانش سازمانی، خدمات نوین و پایدار" را به عنوان شعار سال  1400 این شرکت برگزید.

قبادیان فعال بودن نظام پیشنهادها را موجب افزایش انگیزه و تعامل بیشتر در کارکنان دانست و عنوان کرد: مشارکت هرچه بیشتر کارکنان در ارائه پیشنهادهای سازنده، موجب ارتقای کمی و کیفی برنامه ها و طرح های شرکت می شود.

معاون منابع انسانی و برنامه ریزی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان   موفقیت هر سازمانی را مرهون مشارکت همگانی کارکنان آن دانست و افزود: پیاده سازی سیستم های مدیریتی نیازمند حمایت  مدیران و کارکنان یک سازمان است که حضور مدیرعامل شرکت به عنوان رئیس کمیته اجرائی پذیرش و بررسی پیشنهادها در جلسات این کمیته نشانگر این امر مهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه