English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

رفع عملی موانع تولید در رأس اقدامات سازمان صمت آذربایجان شرقی قرار دارد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه این سازمان در کنار صنعتگران است و پشت میز نشینی را تا رفع تمامی موانع پیش روی تولید، ممنوع می‌داند، بر رفع عملی موانع تولید تاکید کرد.

رفع عملی موانع تولید در رأس اقدامات سازمان صمت آذربایجان شرقی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در حاشیه‌ بازدید از شهرک صنعتی سلیمی، با تاکید بر توانمندی‌های صنعتی تولیدکنندگان و صنعتگران این شهرک اظهار داشت: بسیاری از نام‌آوران و صاحبان نشان‌های تجاری معتبر کشور در حوزه‌های مختلف اعم از صنایع شیرینی، شکلات، مواد غذایی، فولاد و بهداشتی موجب توسعه‌ی اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان شده‌اند.

وی افزود: مسئولین و مدیران استانی قدردان تلاش جهادگران عرصه‌ی اقتصادی هستند و در ستاد تسهیل استان با احصاء مشکلات و چالش‌های صنعتگران، گام عملی برای حل و فصل مشکلات و رفع موانع برداشته می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمی و زنده یاد مهندس مقیمی اظهار کرد: همه‌ی ما مدیون خون شهدا هستیم و باید تداوم بخش راه و اندیشه صنعتگران و مردان بزرگ عرصه‌ی تولید استان باشیم.

فرماندار شهرستان آذرشهر نیز بر تعامل هیأت مدیره جدید شهرک شهید سلیمی با دستگاه‌های دولتی تاکید کرده و ادامه داد: صنعت به‌عنوان بخش تولید و دولت به‌عنوان بخش خدمات‌رسان دو بال توسعه‌ی اقتصادی استان هستند و این دو بخش باید در مسیر تحقق این هدف تعامل بیش از پیش داشته باشند.

زاهد محمودی خاطرنشان کرد: شهرک شهید سلیمی به‌عنوان بزرگترین شهرک منطقه شمالغرب کشور، دارای واحدهای صنعتی بسیار بزرگی است و رفع مشکلات این واحدها در جلسات ستاد تسهیل با جدیت دنبال می‌شود.

وی افزود: باید تلاش کنیم با برنامه محوری و حمایت از صنایع پیشرفته جامعه و صنایعی سازگار با محیط زیست داشته باشی

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه