English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران:

دومین بالگرد مازندران در ساری، مستقر و در اختیار استان قرار گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اینکه با پیگیری های مکرر استاندار مازندران از مرکز، این بالگرد به استان مازندران اختصاص داده شد، گفت: با توجه به ویژگی خاص استان مازندران و وجود مناطق کوهستانی، برای فوریت و تسریع در امداد رسانی نیاز به استقرار یک بالگرد اختصاصی برای استان بود.

دومین بالگرد مازندران در ساری، مستقر و در اختیار استان قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامعلی فخاری با بیان اینکه در بحران کم سابقه اخیر به دلیل بارش سنگین برف، راه های دسترسی 568 روستا مسدود شده بود، اظهار داشت: درخواست های مکرری داشتیم برای امدادرسانی به مناطق صعب العبور و کوهستانی که به دلیل عدم استقرار بالگرد در استان موفق به انجام مأموریت نشدیم.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های مکرر استاندار مازندران از مرکز، این بالگرد به استان مازندران اختصاص داده شد، ادامه داد: با توجه به ویژگی خاص استان مازندران و وجود مناطق کوهستانی، برای فوریت و تسریع در امدادرسانی نیاز به استقرار یک بالگرد اختصاصی برای استان بود که استاندار مازندران با رایزنی هایی که در سطح کشور داشتند، یک فروند بالگرد جهت استقرار در مرکز استان تخصیص داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با عنوان اینکه امروز به روستاهایی که مشکل داشتند خدمات امدادی و ارزاق رساندیم، افزود: هم اکنون هم با اتفاق استاندار مازندران با همین بالگرد از مناطق آسیب دیده و برفگیر به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور ساری در حال بازدید هستیم.

وی بیان داشت: این بالگرد اختصاصاً برای مازندران تخصیص داده شده و به دلیل فرماندهی واحد امداد و نجات در کشور در صورت درخواست کمک از مرکز، درصورتی که استان های همجوار نیاز به کمک داشته باشند، این کار را انجام می دهیم و بعد از انجام مأموریت، بالگرد به استان باز می گردد.

فخاری عنوان داشت: امید داریم که با استقرار این بالگرد در استان بتوانیم برای تسریع در خدمات امداد و نجات به مردم آسیب دیده نهایت استفاده را ببریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه