English

رئیس پلیس راه مازندران خبر داد:

محور چالوس مسدود شد/ رهایی ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از انسداد محور چالوس تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: 200 خودروی گرفتار در برف با تلاش مأموران پلیس راه، راهداری و هلال احمر رهایی یافتند.

محور چالوس مسدود شد/ رهایی 200 خودروی گرفتار در برف

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سرهنگ یداله جهان تاب با اعلام این خبر، اظهار داشت: به علت بارش سنگین برف از شب گذشته، محور چالوس به علت کاهش دید، لغزندگی و یخ زدگی سطح جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی ادامه داد: محور کندوان به علت بارش سنگین برف کماکان مسدود است و رانندگانی که قصد تردد در محورهای شمالی را دارند می توانند از محور فیروزکوه و هراز به عنوان محور جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محورهای مواصلاتی هراز و فیروزکوه با حضور پرتلاش مأموران پلیس راه و راهداری باز است و تردد در آن ها جریان دارد، افزود: با توجه به شرایط جوی و لغزندگی سطح جاده ها، تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با اشاره به بارش برف در ارتفاعات محور چالوس از رهایی 200 خودروی گرفتار در برف خبر داد و افزود: با تلاش مأموران پلیس راه، عوامل راهداری و هلال احمر 200 خودروی گرفتار در برف به سمت تونل کندوان و استان تهران هدایت شدند.

سرهنگ جهان تاب به رانندگان وسایل نقلیه ای که قصد تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی را دارند، توصیه کرد: ضمن رعایت نکات ایمنی، خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در زمان اعمال محدودیت با صبر و حوصله و رعایت قوانین و مقررات، پلیس راهور و عوامل راهداری را در اجرای مأموریت یاری کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه