English

افزایشی روند تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی

رییس کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تعداد مراجعان به مراکز ۱۶ ساعته در خراسان رضوی طی روز گذشته به هزار و ۲۴۰ نفر افزایش یافته است.

افزایشی روند تعداد بستری‌شدگان روزانه کرونا در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پهلوان رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در حالی که طی ۱۰ روز گذشته تعداد بیماران بستری شده در بیمارستانهای  خراسان رضوی کمتر از ۴۰۰ نفر بود تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای استان خراسان رضوی به ۴۲۵ نفر افزایش یافت.

پهلوان این خبر را امروز بیان کرد و ادامه داد: ۳۱۳ نفر از بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای خراسان رضوی در بیمارستانهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری هستند که علاوه بر مشهد، ۱۵ شهرستان دیگر را نیز زیر پوشش دارد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر ۱۱۰ نفر از بیماران کرونایی خراسان رضوی بدحال بوده و در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان بستری و تحت معالجه قرار دارند و این در حالی است که طی روزهای گذشته این تعداد روند افزایشی داشته است.

وی همچنین متذکر شد: روند افزایشی تعداد بستری‌شدگان روزانه در خراسان رضوی گفت: دیروز ۱۸۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شدند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: تعداد مراجعان به مراکز ۱۶ ساعته در خراسان رضوی طی روز گذشته به هزار و ۲۴۰ نفر افزایش یافته است و همچنین ۶۹۰ نفر مشکوک به کووید ۱۹ به بیمارستانهای خراسان رضوی مراجعه کرده‌اند.

پهلوان در خاتمه تاکید کرد: افزایش بیماران سرپایی و بستری شدگان کرونایی در خراسان رضوی با سویه غالب اومیکرون چشمگیر است و برای کنترل تبعات موج ششم کرونا در کنار تکمیل و پوشش فراگیر واکسیناسیون ، رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی مورد تاکید است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه