English

سیاوش محمدی خبر داد:

حاکمیت جوی پایدار همراه با وزش بادهای جنوبی در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: آسمانی صاف همراه با وزش بادهای جنوبی تا ظهر فردا در غالب مناطقی از استان پیش بینی می شود.

حاکمیت جوی پایدار همراه با وزش بادهای جنوبی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی، همچنان تا ظهر فردا (چهارشنبه ۶ بهمن) آسمان استان صاف بوده و در مناطقی از استان وزش باد جنوبی (در جاده های مواصلاتی مناطق مرکزی همراه با کولاک برف) پیش بینی می شود.

او افزود: از عصر فردا با ورود سامانه سرد و بارشی جدید به منطقه، آسمان استان بتدریج ابری شده و از فردا شب بارش از جنوب استان اردبیل آغاز شده و در روز پنجشنبه (۷ بهمن) در سطح استان گسترش می یابد.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: از روز پنجشنبه با توجه به نفوذ هوای سرد و کاهش دما، بارش در بیشتر مناطق استان اردبیل بصورت برف خواهد بود.

محمدی گفت: پیرو هشدارهای هواشناسی در برخی مناطق میزان بارش قابل توجه بوده که با مخاطراتی همچون کولاک برف و کاهش دید در جاده های روستایی و کوهستانی همراه خواهد بود.

به گفته او اوج بارش ها از صبح پنجشنبه تا ظهر جمعه بوده اما بصورت پراکنده تا عصر جمعه در مناطق کوهستانی بویژه جنوب استان اردبیل احتمال می رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: از روز شنبه هفته آینده بتدریج آسمان استان صاف شده اما هوای سرد توام با یخبندان همچنان در استان تداوم دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی