English

سیاوش محمدی خبر داد:

حاکمیت جوی نسبتا پایدار تا ظهر روز چهارشنبه در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: جوی نسبتا پایدار تا ظهر روز چهارشنبه در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود.

حاکمیت جوی نسبتا پایدار تا ظهر روز چهارشنبه در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جوی نسبتاً پایدار تا ظهر روز چهارشنبه (۶ بهمن) در غالب مناطق استان حاکم خواهد بود و آسمان در طی این مدت صاف تا نیمه ابری توام با هوای سرد زمستانه و وزش باد جنوبی پیش بینی می شود.

او افزود: در این مدت (بویژه امروز دوشنبه ۴ بهمن) با توجه به ادامه وزش باد جنوبی (تند تا گاهی نسبتاً شدید) در نواحی برف گیر استان رخداد کولاک برف و لغزندگی جاده ها و وقوع بهمن دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل می گوید: با عنایت به تداوم یخبندان قابل ملاحظه بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی استان طی ساعات شبانه و صبحگاهی، مدیریت مصرف حامل های انرژی بویژه گاز به هم استانی محترم توصیه می شود.

به گفته محمدی از بعد از ظهر روز چهارشنبه شاهد نفوذ سامانه ناپایداری به استان خواهیم بود که موجب ابرناکی، رخداد مه، وزش باد (تند) و از چهارشنبه شب بارش خفیف برف (در نواحی شمالی استان بارش باران) خواهد شد.

او گفت: هر چند شدت ناپایداری های این سامانه بارشی قابل ملاحظه نخواهد بود اما تا جمعه (۸ بهمن) بصورت متناوب به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه