English

سیاوش محمدی خبر داد:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا صبح فردا در اردبیل

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: فعالیت سامانه بارشی همچنان در مرکز و بویژه جنوب استان تا صبح فردا تداوم خواهد یافت.

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا صبح فردا در اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سیاوش محمدی ، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: بر اساس نقشه های هواشناسی فعالیت سامانه بارشی همچنان در مرکز و بویژه جنوب استان اردبیل تا صبح روز سه شنبه تداوم خواهد یافت.

وی گفت: هر چند به تدریج از شدت ناپایداری ها کاسته خواهد شد اما از صبح فردا تا عصر چهارشنبه (۲۹ دی) موقتاً جوی نسبتاً پایدار با آسمانی صاف تا نیمه ابری در غالب مناطق استان حاکم خواهد شد؛ ولی در طی مدت مذکور رخداد مه صبحگاهی، وزش باد جنوبی (تند تا نسبتاً شدید) و کولاک برف در نواحی مرکزی و جنوبی پیش بینی می شود.

به گفته مدیر کل هواشناسی استان اردبیل از اواخر وقت روز چهارشنبه موج سوم سامانه بارشی مجدداً استان را فرا می گیرد که با نفوذ این سامانه بارشی زودگذر، آسمانی ابری همراه با وزش باد (گاهی تند)، رخداد مه، کولاک برف و بارش متناوب برف و باران در غالب مناطق استان خواهیم داشت.

محمدی می گوید: بارش های موج سوم در نوار شمالی استان اردبیل بصورت باران و برف خفیف و با توجه به برودت هوا در سایر نواحی بصورت برف توام با کولاک پیش بینی می شود.

وی گفت: با توجه به اینکه یخبندان در تمام ساعات شبانه روز از روز یکشنبه (۲۶ دی) هفته جاری نواحی مرکزی و جنوبی استان را فرا گرفته و تا اواسط هفته آینده نیز در این مناطق تداوم خواهم یافت، صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی بویژه گاز به هم استانی های محترم توصیه می شود.

محمدی گفت: هم استانی ها از سفرهای غیرضرور تا اوایل هفته آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل جداً خودداری نمایند.

وی گفت: از روز جمعه (۱ بهمن) جوی پایدار تا اواخر هفته آینده در استان اردبیل استقرار خواهد یافت.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه