English

احمدرضا احسانی خبر داد:

"به من رای دهید" از نمایش های برگزیده حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: "به من رای دهید" به نویسندگی و کارگردانی رضا عربشاهی از تهران، " پرنده آبی" نوشته موریس مترلینگ و کارگردانی مشترک سمیرا یزدان‌پژو و آنیتا توکلی از کرج، "تنهایی دنیا" به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه، "کودکان کار" به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از همدان، "وقتی که ما نیستیم" به نویسندگی و کارگردانی داود زارع از تهران و "هورشید" به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و مهناز آقایی و کارگردانی سجاد انتظاری از مشهد ۶ نمایش برگزیده ای هستند که در این دوره از جشنواره اجرا می شوند.

"به من رای دهید" از نمایش های برگزیده حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

به گزارش خبرگزاری موج همدان، احمدرضا احسانی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان روز دوشنبه گفت: "به من رای دهید" به نویسندگی و کارگردانی رضا عربشاهی از تهران، " پرنده آبی" نوشته موریس مترلینگ و کارگردانی مشترک سمیرا یزدان‌پژو و آنیتا توکلی از کرج، "تنهایی دنیا" به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه، "کودکان کار" به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از همدان، "وقتی که ما نیستیم" به نویسندگی و کارگردانی داود زارع از تهران و "هورشید" به نویسندگی سیدجواد رحیم‌زاده و مهناز آقایی و کارگردانی سجاد انتظاری از مشهد ۶ نمایش برگزیده ای هستند که در این دوره از جشنواره اجرا می شوند. 

وی اظهار داشت: هیات انتخاب آثار بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال»، متشکل از زهره بهروزی‌نیا، الکا هدایت، هادی حسنعلی و مزدک مهیمنی است. 

رئیس بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: هیات انتخاب پس از ارزیابی ۳۶ اثر متقاضی این بخش، ۶ نمایش را برای حضور در این رویداد جهانی معرفی کردند.

وی خاطرنشان کرد: این بخش با توجه به اهمیت آموزش تئاتر در مدارس، مراکز فرهنگی و هنری و موسسات تخصصی تئاتر برگزار می‌شود تا بستری را برای شناخت هنر نمایش در جهت انتخاب شغل و حرفه‌ی آینده‌ به کودکان و نوجوان معرفی کند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، اسفندماه امسال با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» و به دبیری «امیر مشهدی عباس» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه