English

جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ریحانه با حضور بانوان ورزشکار اردکانی برگزار شد

در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهراء (سلام‌الله‌علیها) و گرامیداشت مقام زن؛ باشگاه مقاومت شهرستان اردکان با حمایت باشگاه فرهنگی ورزشی "چادرملو" و اداره ورزش و جوانان شهرستان جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم ریحانه» را با حضور جمع کثیری از دختران و بانوان اردکان در محل مجموعه ورزشی آزادی اردکان برگزار کرد.

جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ریحانه با حضور بانوان ورزشکار اردکانی برگزار شد

‌به گزارش خبرگزاری موج یزد، تجلیل از بانوان فعال هیئات ورزشی، نمایش توانمندی‌ها در جریان رژه تیم‌های مختلف، اسب‌سواری، اجرای انگیزشی و روان‌شناسی برای بانوان به همراه برپایی برنامه‌های شاد و مفرح از جمله آیین‌های برگزار شده در این جشنواره بود.

جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ریحانه

‌در حاشیه این جشنواره نیز توانمندی‌های بانوان و زنان شهرستان اردکان در قالب غرفه‌های صنایع‌دستی و تولیدات خانگی طی این جشنواره در معرض دید عموم و بازدیدکنندگان حاضر قرار گرفت.

جشنواره شمیم ریحانه

‌این جشنواره با حضور پرشور بانوان و بسیجیان اردکانی و مسئولان از جمله آقای امامی فرمانده سپاه اردکان آقای عباسی مدیرباشگاه فرهنگی ورزشی چادرملو واقای فروزانفر سرپرست اداره ورزش و خانم جهان آرا عضو شورای شهر شهرستان اردکان در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است: که باشگاه  مقاومت بسیج،  فرمانداری اردکان،شرکت معدنی و صنعتی "چادرملو"، اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان نیز در برگزاری این جشنواره فرهنگی ورزشی مشارکت و همکاری داشتند.

جشنواره شمیم ریحانه

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه