English

مینو اصلانی:

زنان باید جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه زن مسلمان در سنگر ایمان و تقوا زندگی می کند، گفت: زنان باید در جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا کنند

زنان باید جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور امروز  در اجلاسیه ملی شهدای زن و ایثارگر استان هرمزگان با بیان اینکه در تمامی برنامه های امروز خانواده، زنان باید نقش اصلی را داشته باشند، افزود: برای پیش برد اهداف اسلامی باید با مقتضیات زنانه، حضور اجتماعی زنان و بانوان تعریف و مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری سه الگو برای زن در جهان وجود دارد، تصریح کرد: اولین الگو، زن شرقی است که هیچ تاثیری در جوامع زنانه ندارد و دومین الگو زنان غربی هستند که متأسفانه کرامت خود را از دست داده اند.

اصلانی گفت: زنان غربی مظلوم تر از همه زنان تاریخ هستند زیرا کرامت خود را از دست داده اند و تحت تاثیر جریان لیبرال دموکراسی مورد ظلم قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه امروز زنان غربی به شرایط و جایگاه زنان مسلمان غبطه می خورند، خاطرنشان کرد: به گفته کارشناسان جامعه غرب، زنان غربی سالیانه با میلیون ها قرص ضد افسردگی زندگی خود را ادامه می دهند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور محیط ایجاد شده در جامعه غرب را محیطی بسته عنوان کرد و بیان داشت: غرب گراها اجازه پویا نمایی و عنصر فعال را به زن نمی دهند.

وی الگوی سوم زن در جهان را زنان مسلمان معرفی کرد و اظهار داشت: زن مسلمان که الگوی نه زن غربی و نه زن شرقی است، در سنگر ایمان و تقوا زندگی می کند.

مینو اصلانی ضمن اشاره به نقش بی بدیل زنان در تربیت فرزند، اذعان داشت: زنان باید در جامعه جایگاه واقعی خود را پیدا کنند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور در پایان با بیان اینکه زنان شهیده الگوی ما هستند،خاطرنشان کرد: حرکت آن ها الهام بخش برای ما و برای کل دنیا است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه