English

ابراهیم نصری:

برف و کولاک در جاده های خراسان رضوی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی بیان کرد: ترافیک در مسیر‌های ارتباطی استان روان گزارش شده است و هیچ مسیری نیز در پی بارش برف مسدود نیست.

برف و کولاک در جاده های خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، از بامداد امروز جمعه بارش برف در جاده‌های استان آغاز شده و هم اکنون بیشتر جاده‌های اصلی استان سفید پوش و لغزنده شده است.

نصری در ادامه این خبر اضافه کرد: هم اکنون بارش برف جاده‌های خراسان رضوی را برفی و لغزنده کرده است و در جاده‌های قوچان، سبزوار، نیشابور، کاشمر و همچنین مسیر‌های پرتردد باغچه -تربت حیدریه، درگز-قوچان، کاشمر - نیشابور و مشهد-کلات گزارش شده است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی همچنین تاکید کرد: به دلیل شدت بارش برف در مسیر بجستان-فردوس تردد در این مسیر فقط با زنجیر چرخ مجاز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ترافیک در مسیر‌های ارتباطی استان روان گزارش شده است و هیچ مسیری نیز در پی بارش برف مسدود نیست.

وی همچنین متذکر شد: بر اساس اعلام مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از شب گذشته یک سامانه بارشی وارد استان شده و بارش‌ها به صورت برف و باران پراکنده در سراسر استان تا فردا ادامه خواهد یافت.

نصری در ادامه تصریح کرد: همچنین طی امشب و اوایل وقت فردا صبح شاهد پدیده مه‌گرفتگی و کاهش دید در اغلب مناطق استان خراسان رضوی خواهیم بود.

علی اصغر کرباسی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه نیز در ادامه گفت: به علت بارش برف و برودت هوا از شهروندان درخواست می شود تا از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند.

کرباسی در ادامه تاکید کرد: باتوجه به برودت هوا و پیش بینی اداره هواشناسی مبنی بردر پی بارش برف؛ شهروندان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند بارش برف طی امروز از مردم خواسته شده تا چنانچه سفر ضروری ندارند از تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر شهرستان تربت حیدریه خودداری نمایند.

 رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تربت حیدریه ادامه داد: اکیپ‌های راهداری شهرستان با تمام تجهیزات برای بازگشایی محور‌های شهرستان بویژه مسیر اصلی تربت حیدریه به مشهد مقدس (در گردنه خماری و سبز) با استقرار در محل‌های مورد نیاز در حالت آماده باش کامل بسر می‌برند.

 کرباسی در خاتمه خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود کسانی که قصد عبور از جاده‌های برف گیر شهرستان را دارند حتما به زنجیر چرخ و سایر تجهیزات مورد نیاز زمستانی مجهز بوده و با سرعت مطمئنه حرکت نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه