English

اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد:

ادامه بارش برف و باران در مازندران

اداره کل هواشناسی مازندران اعلام کرد: آسمان نیمه غربی استان صاف، مرکزی و نیمه شرقی بارانی و برفی است.

ادامه بارش برف و باران در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، سعید غلامپور با اشاره به فعالیت سامانه سرد و بارشی همراه با وزش باد، کاهش دما، بارش باران و برف از عصر دیروز، آخرین روز دی ماه در استان اظهار داشت: بر اساس نقشه‌های پیش یابی بارش باران و برف در مناطق مرکزی و شرقی کماکان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در پی نفوذ این سامانه بیشترین بارش تا صبح امروز در کیاسر و دشت ناز 50 میلی متر، بیشترین بارش برف کیاسر به ارتفاع یک متر و آلاشت 50 سانتی متر و بیشترین وزش باد به طول 86 کیلومتر بر ساعت در ایزدشهر و بندر امیرآباد، تنکابن و رامسر 79 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه اکنون مناطق غربی استان آسمانی صاف تا نیمه ابری دارد، خاطرنشان ساخت: بر اساس پیش بینی صورت گرفته؛ بعدازظهر امروز با کاهش ابر از ناپایداری جوی کاسته می‌شود و امشب آسمانی صاف در استان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه با استقرار سامانه پایدار جوی، تا اواسط هفته آینده روز‌ها افزایش نسبی دما و شب‌های سرد و یخبندان پیش بینی می‌شود، گفت: دریا نیز امروز مواج و طوفانی است.

غلامپور بیان داشت: بر اساس نقشه‌های ایستگاهی هواشناسی؛ دیروز ساری و قائمشهر با 17 درجه گرمترین و صبح امروز بلده با 12 درجه زیر صفر سردترین مناطق استان بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه