English

محمد حسینی:

کسی خود را در دولت سیزدهم عقل کل نمی داند

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: توجه به مسائل فرهنگی یک الزام است و وقتی ما در حوزه فرهنگ کم کاری کنیم دشمن از خلا ما استفاده کرده و تولید محتوا می کند لذا ما باید با کمک روحانیان در این جنگ نابرابر وارد میدان شویم.

کسی خود را در دولت سیزدهم عقل کل نمی داند

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در سخنانی عنوان کرد: امروز هم در شرایطی که دشمن به دنبال مایوس کردن مردم از نظام است و قصد تزلزل در مردم و آرمانهای آنها را  دارد باید روحانیان به کمک دولت بیایند و با هماهنگی بهتر و همکاری مناسب تر تبلیغات منفی دشمنان را خنثی کنند.

حسینی این سخنان را در نشست با روحانیان شهرستانهای خلیل آباد بیان کرد و گفت: روحانیان از اقشار تاثیر گذار در انقلاب بوده اند و در جریان مبارزات انقلابی پیام امام را به اطلاع مردم می رساندند و تاکید بر ترسیم نقشه مهندسی فرهنگی کشور با کمک روحانیان داریم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: مشکلات در کشور هست اما در دولت سیزدهم با تهیه سند تحول ۳۷ مساله اساسی کشور شناسایی شده و البته برای آنها راهکار هم در نظر گرفته شده است و به زودی این سند منتشر می شود تا منتقدانی که مدعی اند دولت برنامه ندارد متوجه شوند دولت با کمک  اندیشکده ها و با استفاده از نظرات نخبگان و صاحب نظران  به جمع بندی مسائل مهم کشور و به راه حل های  مطلوب رسیده است.

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم کسی خود را عقل کل نمی داند بلکه به وزرا ماموریت داده شده تا با استفاده از نظرات صاحب نظران و حتی کسانی که مخالف دولت هستند بهترین راهکارها احصا شود و تغییراتی که در اعضای شورای انقلاب فرهنگی صورت گرفته که ابراز امیدواری داریم در حوزه فرهنگی شاهد مصوبات خوب و ثمرات مطلوب این شورا باشیم .

حسینی در ادامه متذکر شد: توجه به مسائل فرهنگی یک الزام است و وقتی ما در حوزه فرهنگ کم کاری کنیم دشمن از خلا ما استفاده کرده و تولید محتوا می کند لذا ما باید با کمک روحانیان در این جنگ نابرابر وارد میدان شویم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اینکه در سالهای گذشته در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی توفیق چندانی نداشته ایم تاکید کرد: الان در حوزه اقتصاد، فرهنگ و دیپلماسی دولت نگاه مبنایی دارد و با کمک نیروهای انقلابی و جهادی تلاش می کند مسائل کشور را به سرعت حل کند.

حسینی در خاتمه این سخنان یادآور شد: تاکید بر لزوم هم افزایی و هماهنگی بیشتر در زمینه مسائل فرهنگی داریم و در حال حاضر شورای عالی فضای مجازی نیز در خصوص طرح اینترنت ملی و صیانت از فضای مجازی مشغول به کار است تا زمینه ساماندهی این فضا را فراهم کند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه