English

محمد پورحسینی:

واکسیناسیون، مجاهدتی عظیم با تقدیم شهدای سلامت

مشاور وزیر بهداشت بیان کرد: تلاش می‌شود در چارچوب همایش کنونی موضوعات مهم در بخش‌های مختلف مد نظر بهداشت مطرح شده در بیانیه‌ای موثر و قابل اجرا در بدنه وزارت بهداشت برسد.

واکسیناسیون، مجاهدتی عظیم با تقدیم شهدای سلامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد پورحسینی مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سخنانی عنوان کرد: اجرای طرح واکسیناسیون همگانی در مقابل ویروس کرونا ظرف دو سال اخیر بازرترین اقدام دولت جمهوری اسلامی ایران در جهت تامین سلامت همگانی بوده است.

پورحسینی در ادامه این سخنان اضافه کرد: تلاش می‌شود در چارچوب همایش کنونی موضوعات مهم در بخش‌های مختلف مد نظر بهداشت مطرح شده و با تبادل و تجمیع نظرات در پایان اجلاس به بیانیه‌ای موثر و قابل اجرا در بدنه وزارت بهداشت برسد.

مشاور وزیر بهداشت همچنین افزود: واکسیناسیون همگانی که با وجود همه کمبود‌ها و تحریم‌ها در چارچوب همراهی خوب مردم با دولت و نهاد‌های متولی صورت گرفت، مجاهدتی عظیم بود که با تقدیم شهدای سلامت در این مسیر حرکتی ماندگار در تاریخ پزشکی ایران به شمار می‌رود.

پورحسینی در خاتمه این سخنان اظهار کرد: همایش جاری روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی در مشهد فرصتی مغتنم در جهت تبادل نظر، تدوین برنامه‌ها و سیاست‌ها در بخش‌های صف و ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه