English

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی:

تلاش‌های مخلصانه شهدای مدافع سلامت، برای همیشه در تاریخ ماندگار است

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد: اجر شهدای مدافع سلامت که در راه نجات بیماران و مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند و خانواده‌های آنان در نزد خداوند متعال بسیار رفیع است.

تلاش‌های مخلصانه شهدای مدافع سلامت، برای همیشه در تاریخ ماندگار است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در سخنانی عنوان کرد: یاد و تلاش‌های مخلصانه شهدای مدافع سلامت ، برای همیشه تاریخ در اذهان ملت ایران ماندگار خواهد بود.

حجت الاسلام مروی این سخنان را همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) و در دیدار با خانواده دو شهید پرستار مدافع سلامت و روز پرستار، در منازل پرستاران شهید خانم  صحافی مقدم و محمد شکری بیان کرد و ادامه داد: یاد و خاطره شهدای کادر درمان کشور که با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را در راه حفظ سلامت جامعه و درمان بیماران کرونایی نثار کردند، گرامی میداریم و ارج می نهیم.

تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: در شرایطی که کرونا سختی‎ها و محدودیت‌های زیادی را برای مردم و نگرانی‌های جدی را در جامعه ایجاد کرده بود، مدافعان سلامت شجاعانه و مخلصانه برای دفاع از سلامت جامعه و آسایش مردم به جان خریدند.

وی در ادامه تاکید کرد: شهدای مدافع سلامت که در راه نجات بیماران و مبارزه با ویروس منحوس کرونا جان خود را از دست دادند، در پیشگاه پروردگار متعال و بندگان خداوند سربلند هستند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: مدافعان سلامت شجاعانه و مخلصانه تمام خستگی‌های کار، دوری از خانواده و قرنطینه از ترس ناقل بودن را، برای دفاع از سلامت جامعه و آسایش مردم به جان خریدند و در این راه انسان‌های شریف و گرانقدری به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی در خاتمه یادآور شد: اجر شهدای سلامت و خانواده‌های آنان در نزد خداوند متعال بسیار رفیع است و تلاش کادر درمان برای تندرستی بیماران و صبر خانواده‌های ایشان بر سختی‌ها، اجر و ثواب غیر قابل وصفی در نزد خداوند متعال دارد و نسل‌های آینده از فداکاری و حماسه آفرینی ستودنی کادر درمان در ایام کرونا یاد خواهند کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه