English

کلیم‌الله وثوقی:

راه بالغ بر ۱۰۰۰ روستای اردبیل بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: بالغ بر یک‌هزار راه روستایی در سطح استان بازگشایی شده و راه ۲۰۳ روستا نیز مسدود است.

راه بالغ بر 1000 روستای اردبیل بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، کلیم الله وثوقی ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به بارش سنگین برف که در برخی از مناطق استان ارتفاع برف به ۷۰ سانتی متر هم می‌رسید، تمام امکانات و تجهیزات راهداری برای برف‌روبی و بازگشایی جادهها حاضر بودند.

وی افزود: ۴۵۰ نفر نیروی راهداری با استفاده از ۲۳۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در ۲۲ منطقه استان اردبیل اقدام به برف‌روبی و نمک‌پاشی جاده‌ها نموده که هم‌اکنون شاهد باز بودن جاده‌های اصلی و فرعی استان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل می گوید: پس از بارش سنگین برف در روزهای اخیر، بیش از ۴هزار و ۶۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی و ۵۰۰ تن نمک‌پاشی انجام شده است.

به گفته وثوقی با توجه به افت شدید دمای استان و کولاک در جاده‌ها و به‌خصوص در گردنه‌ها، همشهریان عزیز از سفرهای غیرضرور به جد اجتناب کنند.

سید حجت فتاحی، رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز گفت: با توجه به بارش برف در استان اردبیل و لغزنده بودن جاده‌های مواصلاتی، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و توجه به جلو در هنگام رانندگی از جمله مهم‌ترین تاکیدات پلیس برای رانندگان است.

وی گفت: تاکید ما بر عدم سفرهای غیرضرور است ولی در صورت الزام و ضرورت سفر، داشتن تجهیزات زمستانی و به‌خصوص زنجیر چرخ ضروری است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه