English

محمد جعفر صادقی:

کلید طلایی در قطع زنجیره انتقال کرونا، پوشش حداکثری واکسیناسیون است

رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: پرسشنامه طراحی شده برای این طرح پژوهشی به صورت تلفنی و با رعایت محرمانه بودن اطلاعات شهروندان توسط مراقبان سلامت مراکز خدمات جامع سلامت تکمیل می‌شود.

کلید طلایی در قطع زنجیره انتقال کرونا، پوشش حداکثری واکسیناسیون است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد جعفر صادقی رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: اجرای طرح پژوهشی "سنجش نگرش بزرگسالان کشور در باره واکسن کرونا " در دانشگاه علوم پزشکی مشهد.

صادقی همچنین ادامه داد: این طرح با هدف سنجش نگرش گروه سنی ۱۸ تا ۶۵ سال در خصوص واکسن کرونا و طراحی مداخلات اثربخش در این زمینه، به سفارش دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طراحی و در مناطق زیرپوشش این دانشگاه اجرا می شود.

رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد متذکر شد: در بحران همه گیری کرونا کلید طلایی در قطع زنجیره انتقال ویروس، پوشش حداکثری واکسیناسیون است.

وی همچنین اضافه کرد: این طرح به صورت کشوری و در ۲۶ دانشگاه به صورت همزمان و در دانشگاه علوم پزشکی مشهد با جامعه آماری هزار و ۴۲۰ نفر شامل ۹۵۰ نفر جمعیت شهری، ۲۵۰ نفر جمعیت روستایی و ۲۲۵ نفر سفیر سلامت اجرا می‌شود.

رییس گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه یادآور شد: اجرای این طرح مدت ۲ هفته در مناطق زیرپوشش این دانشگاه ادامه دارد.

صادقی در خاطرنشان کرد: پرسشنامه طراحی شده برای این طرح پژوهشی به صورت تلفنی و با رعایت محرمانه بودن اطلاعات شهروندان توسط مراقبان سلامت مراکز خدمات جامع سلامت تکمیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی