English

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز هرمزگان

فواد حمزوی مدیر عامل شرکت گاز استان هرمزگان، از استقرار نمایندگان تام الاختیار وزارت نفت در ساختمان مرکزی این شرکت در سفر رئیس جمهوری و وزیر نفت به این استان خبر داد.

برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت نفت در شرکت گاز هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فوادحمزوی مدیرعامل شرکت گاز استان هرمزگان اظهار کرد: همزمان با سفر ریاست جمهوری و وزیر نفت به استان هرمزگان، مرتضی رضیئی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت با حضور در ساختمان مرکزی شرکت گاز استان هرمزگان، پاسخگوی مستقیم و رودرروی تقاضاها و درخواست‌های مردمی در حوزه نفت و گاز بودند.
حمزوی بیان داشت: یکی از اقدامات و الزامات ارتباط مستقیم با مردم و همچنین پیگیری درخواست‌های آنان، استقرار میزهای ارتباطی بین مدیران دستگاه‌های دولتی با مردم است که در این راستا، میز ارتباطات مردمی با حضور مدیر کل بازرسی و رسیدگی به شکایات وزارت نفت به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزارت نفت در شرکت گاز استان هرمزگان مستقر گردید و در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۲۲ و ۲۳ دی ماه سال جاری به صورت مستقیم با مردم استان دیدار و مشکلات را بررسی و دستورات لازم جهت رسیدگی به آن را صادر کرد.
وی در پایان افزود: در این راستا مشترکان و فعالان عرصه تولید استان با حضور در شرکت گاز، مسائل و مشکلات واحدهای خود را با نمایندگان تام الاختیار وزارت نفت در میان گذاشته و نسبت به بررسی و رفع مشکلات مطروحه اقدام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی