English

خسارت ۱۰ میلیارد ریالی شرکت گاز هرمزگان به شبکه توزیع آب

معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب وفاضلاب هرمزگان با اشاره به حفاری بدون هماهنگی شرکت گاز استان، از وارد شدن 10 میلیارد ریال خسارت به شبکه توزیع آب غرب بندرعباس خبر داد.

خسارت 10 میلیارد ریالی شرکت گاز هرمزگان به شبکه توزیع آب
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید صادقی معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب وفاضلاب هرمزگان در پاسخ به گلایه شهروندان بندرعباس نسبت به قطعی آب در بندرعباس ، افزود: درحال حاضر در مناطقی کوی ۲۲ بهمن، کوی ملت، ششصد دستگاه و بلوار پردیس دچار مشکل کمبود فشار و قطعی موردی آب هستیم.

وی بیان داشت: در یک ماه گذشته بر اثر حفاری پیمانکاران شرکت گاز در مجاورت شبکه توزیع آب محلات غرب بندرعباس و نبود هماهنگی، شاهد آسیب رسانی و شکستگی متعدد لوله‌های آب در مناطق مختلف، از بین رفتن انشعابات، ایجاد خسارت و در نتیجه قطع آب برخی از محلات بودیم.

معاون بهره برداری و توسعه آب هرمزگان اظهارداشت: این شرکت هم اکنون با استقرار اکیپ‌های اضافه تعمیرات و اکیپ رفع اتفاقات از مناطق دیگر بندرعباس، به سرعت در حال بازسازی شبکه‌ها و انشعابات آسیب دیده است.

صادقی در پایان با عذرخواهی از شهروندان بندرعباس بابت قطعی های اخیر آب و مشکلات ناشی از آن، اطمینان داد؛ کارکنان فنی و اکیپ اتفاقات این مجموعه در حال بررسی و رفع شکستگی های ایجاد شده هستند که تا پایان هفته جاری، تامین فشار و اتفاقات آب این مناطق به طور کامل انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه