English

داوود خوش شکن:

اقدامات رهگیری سخت گیرانه‌ برای گردشگران سلامت

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: ورود هموطنان نیز از دیگر کشور‌ها، با در دست داشتن تست پی سی آر منفی ۴۸ ساعت گذشته و گواهی تزریق دو دز واکسن امکان پذیر است.

اقدامات رهگیری سخت گیرانه‌ برای گردشگران سلامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، داوود خوش شکن مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: در شرایط پاندمی کرونا و با انتشار سویه اُمیکرون، ورود گردشگران سلامت از کشور‌هایی که این سویه به صورت غالب درآمده ممنوع است.

داوود خوش شکن در ادامه این خبر اضافه کرد و گفت: ورود هموطنان نیز از دیگر کشور‌ها، با در دست داشتن تست پی سی آر منفی ۴۸ ساعت گذشته و گواهی تزریق دو دز واکسن امکان پذیر است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه افزود: ورود گردشگر سلامت از کشور‌های دیگر نیز مانند افغانستان، عراق و پاکستان نیز طبق همین روال با دارا بودن تست پی سی آر منفی ۴۸ ساعت گذشته و گواهی دریافت دو دز واکسن مورد تایید کشور ما امکان پذیر است.

وی همچنین تاکید کرد: با هدف جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد از حضور گردشگران سلامت در مشهد اقدامات مختلفی انجام شده که افزایش ۳ برابری تعداد شرکت‌های گردشگر سلامت در مقایسه با پارسال و افزایش دو برابری مراکز درمانی دارای مجوز پذیرش گردشگر سلامت از این اقدامات است.

خوش شکن در خاتمه متذکر شد: برای حفظ سلامت عمومی جامعه، اقدامات رهگیری سخت گیرانه‌ای برای گردشگران سلامت در نظر گرفته شده است و این دانشگاه با رویکرد جدیدی در حوزه گردشگری سلامت، بسته‌های جدید خدمات درمانی و هزینه‌های درمانی را به گروه‌های هدف اطلاع رسانی می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه