English

مجتبی قهرمانی؛

۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس کشف شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس خبر داد.

۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس کشف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف ۴۲ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در نتیجه اجرای طرح ضربتی برخورد با قاچاقچیان در بندرعباس خبر داد.
قهرمانی عنوان کرد: در اجرای مأموریت های ابلاغی از سوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان هرمزگان به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، مأموران انتظامی با رصد اطلاعاتی و گشت زنی های نامحسوس، بارانداز و محل دپوی محموله بزرگ سوخت قاچاق در یکی از روستاهای ساحلی بندرعباس را شناسایی کردند.
وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران در بازرسی از محل مورد نظر، ضمن کشف و ضبط ۴۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق، مخازن نگهداری سوخت در این بارانداز را جمع آوری و معدوم کردند.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ارزش تقریبی سوخت های مکشوفه را ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و تصریح کرد: بنابر گزارش ضابطین، عوامل نگهداری این محموله قاچاق، شناسایی شده اند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.
وی همچنین با تأکید بر ادامه روند مبارزه بی امان با پدیده شوم قاچاق سوخت، خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مسیر صیانت از منابع ملی با هیچ کس تعارف ندارد و با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه