English

محمد زمانی:

تندباد ۷۵ کیلومتر در ساعت به همراه گرد و خاک در تایباد

رییس اداره هواشناسی تایباد بیان کرد: وزش باد و گرد و خاک در سطح شهر تایباد هم از عمق میدان دید کاسته است و قدرت دید به ۲۰۰ متر می رسد.

تندباد ۷۵ کیلومتر در ساعت به همراه گرد و خاک در تایباد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد زمانی رییس اداره هواشناسی تایباد در خبری اظهار کرد: تندباد شدید همراه با گرد و خاک روز شنبه شهرستان مرزی تایباد را در نوردید.

زمانی در ادامه این خبر اضافه کرد: سرعت این تندباد ۷۵ کیلومتر در ساعت محاسبه شده و جهت وزش این تند باد از سمت شمال بوده که شهرستانهای همجوار را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

رییس اداره هواشناسی تایباد همچنین افزود: وزش باد و گرد و خاک در جاده های مناطق شرقی خراسان رضوی به ویژه در محورهای مواصلاتی تایباد از عمق میدان دید کاسته است از این رو از رانندگان درخواست می شود در این مسیرها با احتیاط حرکت کنند.

وی همچنین متذکر شد: وزش باد و گرد و خاک در سطح شهر تایباد هم از عمق میدان دید کاسته است به طوری که قدرت دید به ۲۰۰ متر می رسد و سرعت وزش باد در گمرک مرزی دوغارون به بیشتر از ۷۵ کیلومتر در ساعت می رسد.

زمانی در خاتمه یادآور شد: کمینه و بیشینه دمای هوای شهرستان تایباد طی ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۱۲ و ۱۷ درجه سانتیگراد بوده است و فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در خراسان رضوی آغاز شده است تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه