English

سعید محمد پای پل خلیج فارس

دبیر شورای عالی مناطق آزاد که به همراه رییس جمهور به استان هرمزگان سفر کرد و از پل خلیج فارس در جزیره قشم بازدید کرد.

سعید محمد پای پل خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد و هیات همراه در بدو ورود با حضور بر مزار شهدای گمنام گلگون کفن شهر قشم، با قرائت فاتحه و شست و شوی قبور این فرزندان راستین ایران اسلامی، یاد راست قامتان تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
سعید محمد به همراه افشار فتح الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان، از پروژه آلفابت شهر قشم بازدید کردند.
این پروژه با 40 هزار مترمربع زیربنا، شامل دو برج 18 طبقه است که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در ورودی غربی شهر قشم به فاصله 150 متری از دریا و در ارتفاع 70 متری از سطح آب‌های آزاد، مشرف به شهر قشم واقع شده است.
حضور در محل اجرای طرح جامع ارتباطی خلیج فارس دومین بازدید مشاور رییس جمهور و هیات همراه در قشم بود و انتظار می‌رود با توجه به اینکه سعید محمد از ابتدای قبول مسوولیت دبیری شورای عالی مناطق آزاد کشور بارها بر اجرایی کردن پروژه ملی پل خلیج فارس تاکید کرده است، این بازدید آغازی بر اجرای این طرح مهم باشد.
دیدار مردمی مشاور رییس جمهور هم ساعت 15:30 دقیقه امروز 23 دی ماه در مسجد النبی (ص) شهر قشم انجام خواهد شد.
شایان ذکر است سعید محمد با استقبال افشار فتح‌الهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونان و مدیران این سازمان، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم، سرهنگ حجت امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و شماری از دیگر مسوسلان وارد قشم شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه