English

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس عنوان کرد؛

فقر و بیکاری در هرمزگان بی‌معناست

رئیس جمهور گفت: اقتصاد دریا، گردشگری، صنعت، معدن می‌تواند فعال شود تا ما در این استان شاهد فقر و بیکاری نباشیم.

فقر و بیکاری در هرمزگان بی‌معناست

به گزارش خبرگزاری موج، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: شکل گرفتن  استان هرمزگان و این منطقه با مقاومت و ایستادگی هرمزگان نشینان در مقابل متجاوزان بوده است.

وی با بیان اینکه تاریخ این استان همراه خود ایستادگی، مقاومت، شجاعت و شهامت را به ثبت رسانده است، اظهارداشت: دستور دادیم برای استان هرمزگان بررسی های مقدماتی انجام شود که جهت بررسی هیات های به این استان اعزام شد و با مشورت نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و مدیران استانی، فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیازهای استان شناسایی شده است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه هرمزگان استانی تجاری است، اظهار داشت: هرمزگان استانی صنعتی، کشاورزی و گردشگری است که  ظرفیت های بسیار خوبی دارد و با این ظرفیت ها برخی از نارسایی ها همچون فقر و بیکاری توجیه‌ناپذیر است.

وی گفت: اقتصاد دریا، گردشگری، صنعت، معدن می‌تواند فعال شود تا ما در این استان شاهد فقر و بیکاری نباشیم.

وی گفت: با تلاش های استاندار و مدیران امنیت خوبی در هرمزگان حاکم است و این امینت، امینت خلیج فارس را هم تامین کرده است، در این راستا باید از نیروهای مسلح استان صمیمانه تشکر کرد که امنیت زمینی، هوایی و دریایی را همواره تضمین کرده اند و با حضور آگاهانه و با بصیرت خود در عرصه های مختلف توانسته این استان، منطقه و خلیج فارس را امن کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه در پرتوی این امنیت میتوان هرنوع سرمایه‌گذاری را در استان تضمین کرد و عنوان کرد: با سرمایه گذاری ارزشمندی که در استان شکل خواهد گرفت بسیاری از توسعه یافتگی ها اتفاق می‌افتد.

وی در پایان افزود: امیدواریم مردم به‌ویژه فعالان اقتصادی و اجتماعی احساس کنند که تفاوتی در این خصوص صورت گرفته است.

گفتنی است، دیدار با خانواده شهدا و قشر‌های مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری و بازدید سرزده از زیر ساخت‌های استان از برنامه‌های دکتر رئیسی به هرمزگان است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه