English

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده:

بیداد فقر و بیکاری در پایتخت اقتصادی کشور

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: در پست های کلیدی و حتی سطح پایین کشوری هرمزگان جایگاه خوبی ندارد، فقر و بیکاری در پایتخت اقتصادی کشور بیداد می کند.

بیداد فقر و بیکاری در پایتخت اقتصادی کشور

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم تکریم و معارفه استاندار جدید هرمزگان ضمن خیر مقدم به وزیر کشور و هئیت همراه، اذعان داشت: امیدواریم این جابجایی با خیر و برکت برای هر دو عزیز و مردم هرمزگان اتفاق بیفتد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بیان در حاشیه این مراسم بیان داشت: ظرفیت‌های استان هرمزگان بر کسی پوشیده نیست، شهر بندرعباس یکی از شهرهای مهم و استراتژیک کشور است و حدود دو بار رهبر معظم انقلاب به بنده بر اهمیت این شهر و جایگاه شهر بندرعباس تاکید کردند، این استان از ظرفیت‌های عظیمی برخوردار است و در کنار سایر ظرفیت‌های فیزیکی، ظرفیت نیروی انسانی هم باید مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه ابراز کرد: مسئله ای که برادران سنی و شیعه با اتحاد کامل در کنار هم قرار گرفته اند ظرفیت بزرگی را برای استان ایجاد کرده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: هرمزگان به عنوان درگاه تجاری کشور در کنار صنایع و ظرفیت سواحل از اهیمت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که امیدواریم بتواند سهم خود را به انقلاب و کشور بیش از پیش ادا کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده با اشاره امروز شاهدیم که شهرهای بندری هرمزگان در تراز یک شهر بندری نیستد، اگر به سایر نقاط دنیا توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که شهرهای بندری از آبادترین شهرها هستند، حال این‌که این مسئله در هرمزگان نمود پیدا نکرده است و راهی طولانی تا شکوفایی این شهرها وجود دارد.
وی گفت: علی‌رغم تمامی ظرفیت هایی که در هرمزگان وجود دارد متاسفانه فقر در این استان بیداد می کند و تنها سه استان در رده بندی فقر کشور پایین تر از این استان صنعتی قرار دارند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان داشت: آمار بیکاری در استان هرمزگان دردناک است و جوانان به دنبال اشتغال هستند و شرایط خوبی ندارند و کنار هم قرار گرفتن این دو مولفه فقر و بیکاری باعث شده تا مردم استان در شرایط نامطلوبی بسر ببرند.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده ابراز داشت: شرایطی پیش آمده که با وجود تمام ظرفیت های هرمزگان، جوانان استان کمترین بهره را از این ظرفیت ها دارند که سزاوار نیست.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: صنایع دستی به عنوان یکی از صنایع مهم باید در استان رونق بیشتری پیدا کند که این مسئله می تواند در کنار سایر ظرفیت های استان شرایط مطلوبی را فراهم سازد.
وی در پایان افزود: جوانان هرمزگان در حدود 43 سال بعد از انقلاب بسیار مشتاق هستند که در مدیریت کشور، مسئولیتی را بر عهده بگیرند، متاسفانه در پست های کلیدی و حتی سطح پایین کشوری هرمزگان جایگاه خوبی ندارد، توقع داریم در چیدمان جدید مدیریتی کشور جوانان و مدیران هرمزگانی نیز بتوانند از جایگاه مطلوب برخوردار شوند و از ظرفیت آن ها استفاده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه