English

حسن بهرام‌نیا:

از ظرفیت‌ها جهت توسعه شهرستان سیروان استفاده شود

استاندار ایلام گفت: فرماندار جدید سیروان از ظرفیت‌ها و پتانسیل های منطقه با استفاده از نیروهای جوان و انقلابی بهره گیرد.

از ظرفیت‌ها جهت توسعه شهرستان سیروان استفاده شود

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، حسن بهرام‌نیا صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان  سیروان اظهار داشت: این شهرستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی برخوردار است و مسئولان باید تلاش کنند از این ظرفیت‌ها جهت رشد و توسعه آن استفاده نمایند.

استاندار ایلام در ادامه افزود: مسئولان شهرستان برای توسعه منطقه از توصیه و رهنمودهای امام‌جمعه‌ی پرتلاش استفاده نمایند و خدمت‌رسانی به محرومان و نظارت و پایش مستمر بازار از اولویت‌های کاری فرمانداران باشد.

بهرام‌نیا با بیان این‌که هر صندلی مدیریتی در کشور محبتی ارزشمند از طرف خداوند است خاطرنشان کرد: مسئولان باید به‌منظور خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده و از این فرصت به‌نحو احسنت استفاده نمایند.

استاندار ایلام افزود: در انتخاب فرماندار جدید بومی گزینی مورد توجه بوده زیرا اگر فرماندار بومی منطقه باشد با نقاط ضعف و قوت شهرستان آشنایی داشته و تلاش می‌کند نقاط ضعف را برطرف و از نقاط قوت جهت توسعه شهرستان استفاده کند.

در پایان این مراسم از زحمات جواد رحیمی مقدم فرماندار سابق تقدیر و علیرضا رئیسی بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سیروان منصوب شد.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه