English

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی:

اجرای درست لایحه بودجه ای دولت باعث کاهش تورم خواهد شد

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس بیان کرد: رویکرد لایحه بودجه ای که دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است، کنترل و کاهش تورم است و مجلس هم معتقد است که تورم به مرور کاهش پیدا می کند.

اجرای درست لایحه بودجه ای دولت باعث کاهش تورم خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در سخنانی بیان کرد: تیم اقتصادی دولت سیزدهم هماهنگی خوبی دارد و نگاه آن مهار تورم است که تاکنون نیز در این راستا موفق عمل کرده است.

حجت‌الاسلام  احمدپور فدکی در ادامه این خبر با اشاره به لایحه بودجه سال جدید اظهار کرد: رویکرد لایحه بودجه ای که دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرده است، کنترل و کاهش تورم است و مجلس هم معتقد است که تورم به مرور کاهش پیدا می کند.

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس همچنین افزود: کاهش نرخ تورم از اصلی ترین مطالباتی است که مردم در دهه های گذشته از مسوولان داشته اند و باید توجه کرد که کاهش نرخ تورم به معنای ارزان تر شدن سریع قیمت کالاها نیست و این کاهش به مرور روی خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به احتمال کاهش تورم یادآور شد و گفت: اگر لایحه بودجه ای که دولت به مجلس آورده، به خوبی اجرا شود از ماه های آینده باید انتظار کاهش تورم را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام  احمدپور فدکی در خاتمه این سخنان خاطرنشان کرد: با تداوم سیاست های درست پولی و بانکی دولت سیزدهم، می توان به کاهش تورم در کشور امیدوار بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه