English

محمدحسن درخشان:

آغاز فاز ششم طرح شهید سلیمانی در خراسان رضوی

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در اجرای طرح شهید سلیمانی، تمام دستگاه‌ها و نهادها از جمله هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی، امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت دارند.

آغاز فاز ششم طرح شهید سلیمانی در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمدحسن درخشان مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری عنوان کرد: فاز ششم طرح شهید سلیمانی با محوریت مشارکت مردمی و تکمیل واکسیناسیون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اجرایی می‌شود.

درخشان در ادامه این خبر افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی، تمام دستگاه‌ها و نهادها از جمله هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی، امور مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی مشارکت دارند.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: تمام برنامه‌های پیشین طرح شهید سلیمانی به شکل توسعه یافته‌تری در این فاز اجرایی می‌شود تا بتوان از پیشروی سویه امیکرون در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد جلوگیری کرد.

وی در ادامه گفت: تقویت همکاری‌های بین بخشی، واکسیناسیون ، راهبردها و آموزش همگانی با کمک صدا و سیما و آموزش و پرورش، بیماریابی، غربالگری در درمانگاه‌ها و مطب‌های بخش خصوصی، مراقبت از گروه‌های پر خطر و دارای بیماری زمینه‌ای، رسیدگی به امور مبتلایان، اهدای بسته معیشتی، دارو، اکسیژن و حمایت‌های روحی و روانی از بیماران، تقویت درمان سرپایی، نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر سامانه نوید از جمله محورهای کاری طرح شهید سلیمانی است.

مدیر توسعه شبکه و ارتقا سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: بالغ بر ۱۸ فعالیت در این طرح گنجانده شده است و طرح شهید سلیمانی در حال حاضر نیز اجرا می‌شود اما تقویت فعالیت‌ها، رویکرد اصلی این فاز از طرح شهید سلیمانی است.

درخشان در خاتمه یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این طرح در سه مرحله تا پایان سال، پایان فروردین ماه و پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شود تا بتوان هر چه بهتر بیماری کرونا در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تحت کنترل قرار داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه