English

منصور خرمشکوه خبر داد؛

پهلو دهی یک کشتی حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم در بندر شهید رجایی

معاون بندری و امور اقتصادی بندر شهید رجایی از پهلو دهی یک کشتی حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم در پایانه اختصاصی بندر شهیدرجایی خبر داد و گفت: این کشتی غول پیکر دارای ظرفیت ناخالص (GT ) بوده که در سال جاری در بندر شهید رجایی پهلو دهی شده است.

پهلو دهی یک کشتی حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم در بندر شهید رجایی
به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، منصور خرمشکوه معاون بندری و امور اقتصادی بندر شهید رجایی اظهار داشت: این کشتی حامل ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن گندم بعنوان بزرگترین کشتی، دارای ۲۳۰ متر طول و پنج انبار است که بلافاصله بعد از پهلو دهی عملیات تخلیه گندم از این شناور آغاز شد.
خرمشکوه با اشاره به میزان واردات گندم از ابتدای سال جاری تا نیمه دیماه گفت: در مدت یاد شده یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۴۰ تن گندم از طریق ۲۰ فروند کشتی وارد بندر شهید رجایی شده است.
معاون بندری و منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی افزود: این میزان واردات گندم نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش ۵۷ درصدی برخوردار بوده است.
به گفته خرمشکوه، در حال حاضر از چهار فروند کشتی کالای اساسی در لنگرگاه بندرعباس در حال انجام فرایند اسنادی هستند یک کشتی حامل محموله گندم می باشد که هفته آینده در اسکله‌های بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شود.
بندر شهید رجایی دومین مبدا ورود کالای اساسی بعد از بندر امام خمینی (ره) است که از ابتدای سال تاکنون انواع کالاهای اساسی شامل گندم، شکرخام، روغن نباتی، سویا، ذرت و نهاده‌ های دامی و کشاورزی براساس برنامه زمانبندی وارد این بندر شده و به وسیله حمل و نقل جاده ای و ریلی به استانهای مختلف کشور منتقل شده است .
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه