English

استاندار اصفهان خبر داد:

راه اندازی مجدد کارخانه آرد جرعه پس از ۹ سال

کارخانه تولیدی آرد جرعه در شاهین شهر پس از ۹ سال رکود به چرخه تولید بازگردانده شد.

راه اندازی مجدد کارخانه آرد جرعه پس از 9 سال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، کارخانه آرد جرعه پس از ٩سال تعطیلی درپی اجرای طرح توسعه با حضور آیت الله مهدوی، مرتضوی استاندار اصفهان، چندتن از نمایندگان مجلس، معاونین سیاسی و اقتصادی استاندار و تعدادی از مسئولین اجرایی و قضایی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار اصفهان در آیین راه اندازی مجدد این کارخانه بر صدور دستور برق تامین گندم این کارخانه آرد که صاحب بزرگترین سی روی بخش خصوصی کشور است تاکید کرد و گفت: جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی استان و استمرار روند اشتغال زایی مهمترین اولویتی است که بحث‌های اقتصادی در استان دنبال می‌شود.

سید رضا مرتضوی با ابراز خوشحالی از راه اندازی این واحد تولیدی گفت: همه تلاش مسئولان در استان این است تا موانع تولید و اشتغال حل شوند.

در ادامه معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان  در پی اجرای طرح توسعه و افتتاح و بهره برداری مجدد از کارخانه آرد جرعه اظهار کرد: آنچه بر این مجموعه گذشت باید به خوبی آسیب شناسی و دقیقا بررسی شود که نگاه ‌های اقتصادی چطور بر یک مجموعه تاثیر گذار است و این مجموعه می‌تواند مدلی برای تفاوت این نوع نگاه ‌ها باشد.

محمدرضا جانثاری با اشاره به اینکه ۹ سال است این مجموعه دچار برخی مسائل شده است، تصریح کرد: به طور مختصر می‌توان گفت کارهای خوبی در این مجموعه انجام شد که ۹ سال تعطیلی برای آن به همراه داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه مردم از فعالیت صنایع بهره می‌برند، گفت: همه باید کمک کنند تا بار دیگر این کارخانه روی پا بایستد.

گفتنی است؛ در دولت نهم و دهم نهضت سیلو سازی در کشور مطرح و از بخش خصوصی دعوت شد با شرایطی ازجمله دادن وام‌های کم بهره وارد این عرصه شود. به دنبال این فراخوان دولت، گروه صنایع غذایی جرعه شروع به احداث یک سیلوی یکصد هزار تنی کرد، اگرچه تعهدات دولت محقق نشد، اما در نهایت این سیلو افتتاح شد. و  پس از افتتاح این سیلو، کجدار و مریز تا یکی دو سال گندم در آن ذخیره شد، و نهایتا بعد از آن سیلو خالی ماند و آسیب فراوانی به مجموعه وارد شد و در این مدت وام‌ های زیادی گرفته شد که به عنوان یک ضرر انباشته روی هم مجتمع گردید و باعث شد تا در سال ۱۳۹۳ ورشکستگی بدون تقصیر برای مجموعه عظیم رقم خورد.

کارخانه آرد جرعه .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه