English

داوود خوش شکن:

افزایش همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عراق در حوزه گردشگر سلامت

سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برنامه ریزی و رایزنی با کشور عراق با هدف گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت انجام و تلاش شده در خصوص معرفی حوزه های گسترده درمان در مشهد به زائران عراقی تبادل نظر شود.

افزایش همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عراق در حوزه گردشگر سلامت

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، داوود خوش شکن سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: برنامه ریزی وگسترش همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عراق در حوزه گردشگری سلامت رایزنی با کشور عراق با هدف گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت انجام شده است.

خوش شکن در ادامه متذکر شد: برنامه ریزی و رایزنی با کشور عراق با هدف گسترش همکاری ها در حوزه گردشگری سلامت انجام و تلاش شده است با برگزاری نشست های متعدد با مسئولان عتبات عالیات ،پزشکان مقیم و سرکنسول ایران در عراق در خصوص فرآیند معرفی حوزه های گسترده درمان در مشهد به زائران عراقی تبادل نظر شود.

سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دانشگاه های برتر کشور محسوب می شود و هم اکنون با حضور مراکز درمانی پیشرفته خدمات پزشکی و درمانی متنوعی را به گردشگران سلامت ارائه می دهد و علاوه بر کیفیت خدمات درمانی، تفاوت هزینه های تمام شده در ایران در مقایسه با دیگر کشورها موجب شده است که بسیاری از گردشگران سلامت از جمله اتباع عراقی تمایل به استفاده از خدمات کشورمان در این زمینه داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: افزایش برنامه های نظارتی از کلینیک ها و مراکز خصوصی در دستور کار است و به دنبال اصلاح برخی فرآیندها و آسیب ها در بخش خصوصی در حوزه گردشگری سلامت هستیم و امیدواریم بتوانیم سطح رضایتمندی بین زائران بارگاه رضوی را ارتقا ببخشیم.

سرپرست گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شهر مقدس مشهد به علت وجود بارگاه منور رضوی و طرفیت بالای بهداشتی و درمانی از مقاصد گردشگران سلامت از کشورهای مجاور است.

خوش شکن در خاتمه یادآور شد: تاکنون بیمارستان های طالقانی، اکبر، امام رضا(ع) و قائم(عج)و 11 بیمارستان خصوصی شامل مهر، امام زمان(عج)، رضوی، سینا، پاستورنو، بنت الهدی، قلب و عروق جواد الائمه(ع)، آریا، بینا، مادر و موسی بن جعفر(ع) در مشهد موفق به کسب مجوز IPD و ارائه خدمات به بیماران گردشگر سلامت شده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه